פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת נעליים< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8-12-2010 נכנסתי בקניון מלחה לחנות To GO על מנת לרכוש מגפיים.
הוצאתי על המגפיים סכום לא קטן, וכשהגעתי לבית התחרטתי.
מכיוון שלא היה לי זמן למדוד אותם אז לא שמתי לב אליהם בחנות פשוט קניתי.
המגפיים לא היו נוחות ולא אהבתי אותם.
שבוע לאחר מכן, הגעתי לחנות בקניון פסגת זאב ורציתי להחליף.
אני חייבת לציין שהמגפיים נראים חדשים והסיבה שלא החליפו לי כי שיפשפתי את הסוליה.
אם כל הכבוד המגפיים חדשים, לא שמתי אותם יומיום והחלטתי שפשוט בא לי להחליף כי אני לא כזאת!
הוצאתי סכום לא קטן על המגפיים ואני לא מוכנה שהם יהיו לי בארון כמו קישוט...
בנוסף, אני כבר במשך כמה שבועות שולחת לך אי מיילים ופשוט אין מענה. חשבתי אותי זה יעזור ועכשיו כבר עברו שלושה שבועות וזה חוצפה.
אני לא מבקשת שיחליפו לי נעל אחרת באותו הסכום, אבל לפחות זיכוי או משהו כי אני עובדת מספיק קשה בשביל הסכום הזה ולא מתכוונת שזה יהיה לי בארון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות זיכוי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה