פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל, משפיל וחסר אחריות מצד החברה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואחותי רכשנו מחברת TO GO בידיוק לפנ י חודש +26 יום 2 תיקים ו 2 זוגות נעליים

הלכנו עם המוצרים פחות מאיזה 10-15 פעמיים

והתיק נהרס נקרע לו הריץ רץ וכל האווזמים יצאו מכל התיק הוא פשוט התפרק לחלוטין (בשני התיקים זה הכי מוזר)

בשני הנעליים נפתח מלמטה כל הסוליה היא בנויה לא נכון ושניהם נקרעו אחרי זמן כל כך קצר פחות מחודש

קנינו שעוד המחירים היו יקרים יחסית ל TO GO

פניתי למוקד של החברה ודיברה איתי בחורה מאוד לא נעימה בשם בושמת שאמרה לי שלא משנה מה שאני יעשה

אפילו אם אני ירוץ לעיתונות לצרכנות ללא יודעת מי יש להם אחריות לחודש ולא מעניין אותה מה קרה לנעליים ולתיק

חשוב לציין שעל התיק בכלל היא לא רצתה לשמוע אמרה אין אחריות ולא היה גם וזה בעיה שלי

זה לא פעם ראשונה שאנו קונות מהחברה העלובה הזאת וזה קרה כמה וכמה פעמיים אבל הפעם אנחנו לא מעוניינות לוותר זה ממש מרגיז כאילו אנחנו האנשים המסכנים קוטפים את הכסף בעצים והם מרווחים ופותחים עוד ועוד סניפים בגלל אנשים שאם היה נקרע להם פשוט לא היו עושים כלום וקונים נעל חדשה ולא מתלוננים

מה זה אין מישהו שיעקב אחרי הדברים והרמאויות האלו למי אני יכולה לפנות? זה ממש מרגיז

אני מאוד מבקשת שתצרו איתי קשר בהקדם האפשרי
כספי סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל פסטרנק- מנהלת שיר שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו למספר גורמים למנהל סניף , לנציגת שירות לקוחות וכן אליי בכול הפעמים בהם פנתה נמסר לה כי אחריות עבור הנעליים אשר נרכשות בחברתינו הינה ל- 30 יום בדמות שירות תיקונים הלקוחה פנתה אלינו לאחר חודשיים והוסבר לה כי אין אחריות על הנעליים. בשיחת מנהל כמו בשאר השיחות הבאנו לידיעת הלקוחה עניין זה. תגובה:
צר לנו כי תשובתינו אינה מספקת את הלקוחה אנו ניצור עם הלקוחה קשר בימים הקרובים וזאת להסביר את תשובתינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה