פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים פגומים נושא התלונה:
פריסמן חנוך ורות שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז G כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27 לפברואר קנינו מגפים בחנות טו גו במרכז G בכפר סבא
לאחר שהמגפיים היו בשימוש 4 פעמים מגף ימין איבד את צורתו בצורה כזאת שאי אפשר להשתמש בו יותר וגם החלק הפנימי שלו החל להתפורר
פנינו ב14 למרץ לחנות עם המגפיים ובקשנו החזר כספי של סכום הקנייה 100 שקלים
המוכרת ענתה כי אין החזרות והחלפות בסוף עונה לאחר התעקשות היא דיברה טלפונית עם מנהל החנות והוא הסכים שנחליף את המגפיים בסחורה אחרת מהחנות והזיכוי שנקבל יהיה 70 שקלים (לפי הסברם מחיר המגפיים באותו יום) כמובן שלא הסכמנו מה עוד שלא היה בחנות דבר שרצינו
פנינו לשירות לקוחות של החברה וגם שם נענוו כי במכירת סוף עונה אין החלפות והחזרות
למרות הסברים חוזרים ונשים כי לא מובר בהחלפה או החזרה וכי מדובר בהחזר כספי עבור סחורה פגומה חזרה אותה תשובה.
מייל של שרות לקוחות [email protected]
כספי סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל פסטרנק- מנהלת שיר שם ותפקיד:
הלקוח אכן פנה אלינו בנוגע לנעליים שנרכשו במבצע סוף עונה כשבועיים לאחר רכישת זוג הנעליים כשהן נעולות . הוסבר ללקוח שהחזר כספי מתבצע בחברה ע"פ חוק כלומר יומיים מיום הרכישה כאשר הנעליים אינן נעולות ולא נעשה בהן שימוש . בנוסף הוסבר ללקוח כי כפי שמצויין בחשבונית שנעליים שנרכשו במסגרת מבצע סוף עונה אין החלפות זיכויים או תיקונים.לקוח סירב לקבל את ההסבר שניתן.
תגובה:
בברכה מיכל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה