פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים התפרקו אחרי שבועיים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 14.1.11 רכשתי זוג מגפיים ברשת טו גו שבקניון השרון בנתניה.
כעבור שבועיים המגפיים החלו להתפרק האבזם יצא ממקומו והרוכסן נקרע , הלכתי לחנות והמוכרת טענה שאין ביכולתה לעזור לי, ועלי לפנות לשירות לקוחות, ונתנה לי מספר שהתברר לאחר מכן כשגוי.
חזרתי שוב לחנות וקיבלתי מספר אחר שגם אליו ניסתי לחייג ולא היה מענה מהצד השני.( הגעתי למין חיוג של פקס) לאחר מכן שוב חזרתי לחנות ודיברתי עם מנהלת החנות בשם מורן,
שאמרה לי שבמידה ולא עונים לי להתקשר לשלוחה של נתניה, ולבקש אותה. וכמובן שכל השבוע לא נענתי שוב גם בשלוחה של נתניה היה מענה של פקס.
יום שישי האחרון 25.3.11 לאחר כל הטרטורים. נפתחו הקווים, והצלחתי להשיג כל סוף סוף את מורן מנתניה שכמובן לא עזרה. וניתן היה להשאיר הודעה בשלוחה בשירות לקוחות והשארתי.
יום ראשון 27.3.11 חזרו אלי מהשירות לקוחות ותוך שירות מזלזל ומעליב נאמר לי שלא אוכל לקבל נעל חדשה וכן גם לא אוכל לקבל תיקון על נעלי בגלל שעבר הרבה זמן ולטענתם וזה הזויי שלא הצלחתי להשיג אותם טלפונית.
מיותר לציין שאני אישה בהריון והייתי צריכה להתרוצץ לסניף הלוך ושוב, ואפילו חודשיים זה לא אורך החיים הנורמאלי של מגף,
ולהיתקל ללא מענה הולם זה הדבר שהכי לא הייתי מצפה מרשת גדולה, שעד ליום זה עוד נמנתי עם קהל לקחותיה.
כספי סוג הנזק :
נעלים חדשות או לחילופין תיקון הולם פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
הלקוחה הגיעה לסניף לפני כ- שלושה שבועות וזה לאחר כ-חודשיים מיום הרכישה . הוסבר ללקוחה כי אחריות לנעל הינה לתקופה של חודש ימים בדמות שירות תיקונים ופנייתה אלינו הייתה הרבה אחרי תום תקופה זו . הדבר הוסבר ללקוחה גם בשיחה מול נציגת שירות הלקוחות . תגובה:
בברכה, מיכל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה