פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל שנקרעה שעה לאחר קנייתה ושירות מחפיר ומזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג נעליים ולתדהמתי עוד באותו יום(בפעם הראשונה שנעלתי אותן) ב"עור" אם אפשר לקרוא לזה כך,יותר נכון ומתאים פלסטיק זול מאחורי העקב פשוט נקרע!!!!!!
רצוי לציין שלא רצתי איתן מרתון,וגם לא יצאתי לטרק ,כל שעשיתי היה לנהוג ברכבי לעבודה. כנראה שאצלם נעליים לא נועדו לנסיעה או הליכה אלא לתצוגה בחנות בלבד וללקיחת כסף מלקוחות ולא לשימוש או משהו "מופרך " שכזה.
לאחר שחזרתי לחנות עוד באותו היום נתקלתי ביחס מזלזל ,מאשים ובאטימות מוחלטת של מנהל החנות. דבריו היו שאני היא זו שגרמה לזה ושאין מה לעשות!!!!! ושהנעל יצאה מהחנות תקינה.(תקינה על פי איזו הגדרה???? של ייצור מוצר סוג ז'???????) ,הוא סירב בכל תוקף לבקשתי לשוחח עם מנהלו ובשירות הלקוחות (כנראה שאין הם יודעים מה משמעותה של המילה שירות) "זכיתי" ליחס מחפיר,לתשובות שמביישות כל חברה/רשת ארצית ולהתנערות מאחריות.
אני דורשת את כספי בחזרה בעבור מוצר בעל איכות ירודה ביותר ואיני מעוניינת בשום זיכוי /החלפה/תיקון. נעל שלהם לא אנעל יותר
עלבון+עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
לאחר שיחה מול הלקוחה הוחלט לבצע החזר כספי ללקוחה על סכום רכישת הנעליים.חזרתי ללקוחה לעדכן אותה בדבר ההחלטה.בברכה מיכל - מנהלת שירות לקוחות TO GO . תגובה:
החזר כספי ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה