פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי הולם ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נס ציונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 חודשים רכשתי 2 זוגות נעליים בינהם מגף מחנות TO GO בקניותר בנס ציונה
יום לאחר מכן הלכתי עם המגף ובערב שמתי לב שכל החלק התחתון של הנעל (זה שבא במגע עם הגרב) התקלף וזאת לאחר שהרגשתי שהגרב נדבקת לי לנעל.
פניתי לחנות וביקשתי בכעס החזר כספי עבור נעל "איכותית" שהחזיקה יום אחד, המוכרת לקחה את הנעליים והפנתה אותי לדבר עם שירות לקוחות. שירות לקוחות סירבו להחזיר לי את כספי (החלק מתוך העסקה) והבחורה שאינני זוכרת את שמה אמרה שהיא תשלח לי בדואר זיכוי על סך 130 שקלים וכך הסתיימה השיחה. לא נאמר לי בשיחה זו דבר לגבי פרק הזמן המוקצב לי למימוש הזיכוי/מתי הזיכוי יגיע/מילה לגבי הגבלה של זיכוי זה לקולקציה הנוכחית.
בשל עניינים אישיים בינהם חתונה, כניסה להריון ועבודה רבה נמנע ממני להגיע לחנות , וזאת בידיעה שאין הגבלה לזיכוי של הנעל הפגומה.וכאשר הגעתי לחנות התבשרתי כי איני יכולה לקחת דבר כיוון שהייתה לי זכות החלפה רק לקולקציה של אותו מגף- אגב,המגפיים היו שמורות עדיין בחנות וכמובן שאין ברצוני לקחת נעל פגומה וששוב אדבר עם שירות לקוחות. מאז הייתי פעמיים נוספות בחנות- בזבוז זמו רב מבחינתי ואתמול דיברתי עם שירות לקוחות, ביקשתי לדבר עם האחראית שכן אין יעלה על הדעת ששילמתי ממיטב כספי ולא קיבלתי דבר בתמורה. האחראית לא חזרה אלי ושהיום הייתי שוב בחנות ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות אמרו לי שזה לא אפשרי ובסופו של דבר לאחר שהתעקשתי היא התקשרה אלי, דיברה בקול תוקפני ובצורה מעליבה- ולאחריה אני, ובמילים אחרות קראה לי שקרנית שכן אמרתי שאמרו לי שישלחו לי זיכוי בדואר ושלא נאמר לי דבר לגבי הגבלת זמן בשימוש בזיכוי והיא אמרה שאין סיכוי שנאמר לי דבר כזה. כשביקשתי לשמוע הקלטת שיחה נאמר לי שאין הקלטות. בחוסר אונים אמרתי שאגיש תלונה שכן אינני מקבלת תמורה לכספי והיא מצידה אמרה "אל תאיימי עלי" ולבסוף הציעה לי זיכוי מעליב של כ-30 שקלים. כל השיחה הפוגעת הזאת התקיימה בנוכחות מנהלת החנות.
לסיכום, הרגשת החוסר אונים כלקוחה שבאמת קנתה זוג נעליים באיכות ירודה ולא מקבלת תמורה תמורתן ובנוסף "זוכה" לשיחת "נזיפה" ולא מאמינים לתלונותיה היא נוראית. אינני יודעת מי יושב שם במרומי רשת TO GO אבל בשירות לקוחות כזה נוראי עוד לא נתקלתי. אינני מבקשת את כספי חזרה רק זיכוי הולם תמורת נעליים שקניתי ממיטב כספי ויחס הולם הכולל התנצלות משירות לקוחות שמתנהג בצורה פוגענית, מעליבה ומשפילה.אינני מתכוונת להזכיר את שמה של האחראית, אולם אותה בחורה זוכרת בבירור את שיחתנו הבוקר.
בתודה מראש, מקווה שתלונתי תישמע
הדר
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת זיכוי הולם מרשת TO GO והתנצלות ממחלקת שירות לקוחות פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה