פרטי התלונה

תלונות אשדוד

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה והחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שפרינצק 3/240 תל אביב כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי למרפאה בשביל לקבל חוות דעת על בעיה פרוקטולוגית, שילמתי על החוות דעת בלבד 250(דקה התבוננות של הרופא).
הוא אמר שיש לי פיסורה וזה חייב טיפול מיידי. נתן לי הצעת מחיר ואחרי התלבטות קשה שלי,הוא עוד הוריד את המחיר ל6500 שח. אני סטודנט בשנה שנייה ועובד בשביל לממן את לימודיי. חשבתי הרבה אם להיכנס עכשיו לעוד הוצאה כספית גדולה שתגזול ממני גם זמן רב. לבסוף הכאב הכריע ונכנעתי. גיהצתי את כרטיס האשראי(סכום של 6500 שח ל10 תשלומים) ועשיתי באותה פגישה טיפול אחד(מיד אחרי הייעוץ של הרופא) מאז לא חזרתי למרפאה. הרופא אמר לי שזה יכול לקחת הרבה זמן,מחצי שני ועד 10 חודשים או אפילו יותר עד שהבעיה תפתר. לאחר יומיים היתקשרתי למרפאה וביקשתי לבטל את ההסכם, לחייב אותי בקנס ולהחזיר לי את הכסף(חברת האשראי לא יכולה לבטל את התשלומים). אמרו לי שצריך לדבר עם ההנהלה בתל אביב, לשלוח פקס ויחזרו אלי. שלחתי פקס,עבר חודש ולא חזרו אליי.אני היתקשרתי, מישהי שאחראית על הביטולים אמרה לי שהיא לא יכולה לבטל ושאני חתמתי בחוזה שהטיפול יכול לקחת זמן(לא הוגדר זמן) ושאני צריך ללכת שוב לרופא כי יכול להיות שהבעיה נפתרה. זאת אומרת שב10 דקות יכול להיות שהופא הקוסם פתר לי את הבעיה ושילמתי להם 6500 שקל. הבעיה לא נפתרה. אין לי זמן מיותר לבזבז על מלחמה איתם, אני בתקופה מבחנים ורוב הזמן בעבודה, ככה שאין לי זמן גם ללכת לטיפולים. סה"כ אני רוצה שיבטלו את החוזה יקנסו אותי בטיפול היחידי שקיבלתי ושיחזירו לי את כספי. אשמח לעזרה ממכם.
תודה
ביטול הטיפול והחזר כספי פתרון נדרש :

אשדוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה