שירות גרוע ומתסכל |
נושא התלונה: |
מזרחי חגית |
שם/כינוי: |
יום שני 15 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצל 102 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי בחנות זו הארד דיסק 500 ג'יגה לפני מספר חודשים והכל היה טוב ויפה
-עבד ללא בעיות.
לפני מספר ימים רכשתי עוד הארדיסק - את אותו אחד- ומאז יש בעיות במחשב ואני לא יכולה לעבוד איתו , כל העבודה שלי נעצרה , הגעתי אליהם עם ההארדיסק אמרתי שאני רוצה שיחליפו לי אותו בדחיפות אמרו לי אין במלאי , מחר בבוקר יהיה, התקשרתי למחרת ,ענה עובד שאמר שמחר אולי יגיע, אמרתי לו שאני חייבת הארדיסק היום כי כבר עבודתי בפיגור רציני הוא כמובן אמר שאין, ביקשתי לדבר עם הבעלים של החנות-אדי שמו אך הוא אמר שאדי מגיע רק בחמש ואין להשיגו עד אז... בקיצור עכשיו אני מחכה לאדי ובזמן הפנוי שיש לי לחכות לו החלטתי לכתוב את דעתי על עלוב מחשבים.
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קצת סחורה??? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|