פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית אורחי המלון יחס ושירות לא ראוי נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
אני בחודש השמיני להריוני הגעתי אתמול למלון דן אילת לאחר שיכולתי לבחור בכל מלון שרציתי באילת . להפתעתי נכנסתי לחדר בקומה ה6 ונחרדתי מהרעש שהיה בחדר ( יש לי וידיאו) כמו אתר בנייה שהתקשרתי שבעלי ירד לקבלה אמרו לו שזה ימשך כל השבוע בין השעות 10:00-14:00 ושבשעות האלו האורחים בדרך כלל מחוץ לחדר ... שירדתי להתלונן ענתה לי מנהלת יחסי הציבור שזו היתה החלטה של ההנהלה לא לפרסם שהמלון בשיפוצים!!! לאחר כמה שעות החליפו לנו חדר לקומה אחת מעל ואמרו שמקווים שלא נשמע את הרעש!! דיברתי עם חברת הנסיעות אמרו לי שסמנכלית המלון כותל מטפלת בי . עד לרגע זה היא לא טרחה לדבר איתי אני חייבת לציין שבחיים לא נתקלתי ביחס כזה!!
בזבוז כמעט יום שלם סוג הנזק :
פיצוי ושיפרסמו הודעה לכל האורחים שעתידיים לבוא שיש שיפוצים במלון פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה