|
|
|
|
|
|
שרות לקוי וגרוע ברשת מלונות דן |
נושא התלונה: |
יום שישי 28 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני לא יכולה לתאר את היחס והשרות הגרוע שקיבלתי ביום הגעתי למלון דן בירושלים להתארח לסופ"ש ליום הנישואים אך לצערי הרב שרות הקבלה התייחס אלי כאילו אני מתארחת בחינם. זה כולל להרים את הקול עליי, לכעוס ולומר לי בשתי מילים " אתם יכולים לקחת את הדברים וללכת" אחרי שעברנו שני חדרים והיינו צריכים לסחוב איתנו את התיקים לקבלה ולחדר החדש וככה גם לחדר השני. בעלי שומר שבת וכבר נכנסה השבת עד שהגענו לחדר הנורמלי והעלבון שספגתי מרמי נציג הקבלה ליד כל האורחים.. אם הייתה לנו האפשרות ללכת וזה מה שרצינו היינו הולכים, בגלל שנכנסה שבת כבר לא היתה לנו ברירה אחרת. חוויה נוראית עברתי בסופ"ש הזה במלון דן ירושלים, רשת שלא האמנתי שכזה יחס אקבל. בחדר אוכל בארוחת ערב חיכינו לדיאט קולה למעלה מחצי שעה, החדר הנכון לא היה רשום ברשימות והיינו צריכים לחכות בכניסה כמעט 10 דקות וכל זאת עוד לא סיימתי לרשום את ההתנהלות והשרות הגרוע שקיבלתי. עצוב לדעת שזה רשת מלונות דן הנכבדה!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות דן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|