פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לילה נוראי במלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' הנשיא 85-87 חיפה כתובת:
מלון גני דן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני חבר דן מס' 152510.

הזמנתי חדר במלון גני דן חיפה ל10.8 דרך אתר האינטרנט ולאחר יומיים קיבלתי הודעה שהמלון מלא וההזמנה בוטלה.

יכולתי ללכת לכל מלון אחר אך העדפתי את המלון הספציפי עקב הנוף המפורסם שלו ומחירו האטרקטיבי יחסית לכן דחיתי את החופשה המתוכננת בשבוע והזמנתי לסוף השבוע של ה17.8 במקום.

בדיעבד זו הייתה טעות פטאלית.

טרם הגעתי למלון יצרתי קשר עם כל מי שניתן בבקשה לדאוג שסוף השבוע יעבור בלי תקלות (דבר שאיני עושה בד"כ - אך מדובר היה באירוע מיוחד וחד פעמי) וכבר עם הגיענו נדרשנו לפנות את החדר ב12:00 ולא ב16:00 כפי שצויין באתר האינטרנט - למזלנו לא היינו הזוג היחידי שסבל מאותה הבעיה אז בעיה זו נפתרה בקלות יחסית.

{כאן ראוי לציין שאם יודעים שהמלון מלא כדאי שיהיה יותר מפקיד אחד בקבלה - שכן היינו צריכים לחכות זמן רב וממושך עד שקיבלנו שירות בקבלה.}

קיבלנו את החדר באיחור המצויין לעיל כדי לגלות שהחדר חם והמזגן לא עובד וגם השלט של המזגן לא פועל. היינו צריכים לקרוא לבחור החביב מהקבלה, אודי, שיעלה אלינו וידליק לנו את המזגן. הוא גם לקח את השלט והבטיח לנסות לתקן אותו אך השאיר רושם של מי שהמצב שולט בו ולא הוא שולט במצב - ככל הנראה שלא באשמתו.

הביקור הכפול - ושיחות הטלפון המרובות לקבלה גדעו זמן רב מדי
תחילת חופשתנו ובדיעבד מנעו מאיתנו את הביקור המתוכנן בגנים הבאהיים באותו היום (קטנוניות? אולי! אך מדובר בחופשה!!!).

לבסוף הבנו שהמזגן לא יעבוד בסוף שבוע עם כל הרצון הטוב של אודי - והאפשרות שעומדת אל מול עינינו היא "להשתדרג" לחדר פחות טוב או להישאר בחדר בלי המזגן. לבסוף את ההחלטה עשתה בשבילנו לטאה שישנה אצלנו במיטה. בת זוגתי הרימה את כיסוי המיטה לגלות את הלטאה (זיקית? סלמנדרה? חרדון?) מתרוצצת בתוך המיטה - דבר שכמובן הבהיל את זוגתי עד מאוד וגרם לה לרצות לעזוב את המלון לחלוטין ולגדוע את החופשה טרם התחילה.

ירדנו לקבלה מזועזעים עם המזוודות ולאחר שכנועים מצידי הצלחתי לשכנע את זוגתי להישאר במלון (אך ורק השעה המאוחרת ועייפות הגוף שלא איפשרה לנו לנוס על רגלינו חזרה לת"א) קיבלנו חדר קטן בהרבה (לא לפני שהראנו לפקיד הקבלה את תמונות הלטאה בחדר, מזל שיש מצלמה דיגיטלית), נטול לטאות ועם מזגן פועל (לא שכאן הכל היה מושלם וב2 לפנות בוקר הייתי צריך לרדת לקבלה לבקש נייר טואלט מכיוון שכזה לא היה בנמצא כלל בחדר). בכל אופן - החופשה המיוחדת נהרסה כבר - לצער כולנו.

איני חושב שטרם עיכלתי את תחושותיי מעצם החוויה ה"זוחלת" במלון אך אני יכול לומר לפחות שרשת המלונות חייבת להיות ערה למצב האחזקה המזעזע שבו נמצא המלון - משקעי רטיבות בקירות מתקלפים, וילונות אמבטיה מטונפים (ואמבטיות מלוכלכות בחדר שאמור לקבל אורחים) - שלא לדבר על זוחלים במיטות!!!

פניתי בנושא לרשת מלונות דן אך נתקלתי בתגובה מזעזעת (הצעה לביקור נוסף בהנחה של 25%) - לפי המכתב שקיבלתי שעליו חתום מנכ"ל המלון לטאות בתוך מיטות זה דבר בלתי נמנע (שכיח?!) בבתי המלון של החברה.

כמובן שלא אשלם עוד אגורה לביקור במלון שזו התגובה שלו ללקוחותיו.

עוגמת נפש, כספי, עלבון וכו'... סוג הנזק :
המינימום הנדרש - החזר כספי על החופשה הנוראית פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה