פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שלא סופק נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אלחנן אברהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משבועיים רכשתי מסך 50 אינץ של מולר. לאחר שבוע הגיע אלי מסך לא מה שהזמנתי. ולכן פניתי ל p1000 והם התחילו להעביר אותי מסע בין ספקים. ולאחר שבוע הם החליטו להחליף לי את המוצר. היום בבוקר 6.30 בבוקר הגיע אלי משלוח אחר הוא החליט שהוא לא מחליף לי את המוצר ולא ברור לי למה. אין עם מי לדבר
כספי סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה