פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חתיכות שחורות ברסק עגבניות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בקופסאת רסק עגבניות של חברתכם נמצאו חתיכות קטנות (הרבה) של משהו שחור..

מאוד מעצבן! התאריך על הקופסא עד 2009!
נזק כספי וגם בזבוז זמן (כל האוכל שהוכן במשך כשעתיים נזרק עם הגילוי).
אציין בנוסף שבמרכז הפניות של החברה לא אומרים ששעות הפעילות עברו, פשוט שמים מוזיקה ובסוף מנתקים..
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור מנהלת מותג שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
לא ברור על איזה סוג מוצר את מדברת.רסק בקופסת שימורים או בפלסטיק.
בכל מקרה,תמהה אני מאוד-אם ראיתי חתיכות קטנות והרבה של משהו שחור מדוע הוכנס הרסק לתבשיל????????????????????????
לגבי שעות הפעילות-כשמתקשרים למרכז הפניות של החברה,שלא בשעות הפעילות אחרי כמה צילצולים "נכנסים" לתא קולי בו משאירים הודעה ונציג שירות חוזר בהקדם.
תגובה:
נציג שירות יפנה אליך בהתאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה