|
|
|
|
|
|
מוצר (רסק עגבניות) מקולקל |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השלום והברכה!
לפני כחודש רכשנו מוצר שלכם שאנו מרוצים ממנו מאוד. מדובר ברסק עגבניות "טבע טרי" ואנו רכשנו רביעייה. בחג הסוכות פתחנו את הקופסא השלישית והזדעזענו נורא. "הרסק" היה גוש ירוק-שחור קשה ומסריח נורא. חשוב לציין כי קופסא האחרונה ושתי קודמותיה היו טובות וטריות למרות שהיו צמודה אליו ברביעייה.
נשמח מאוד לקבל את תגובתכם ולשמוע כיצד ייתכן כי מוצר שתאריכו האחרון לשיווק עוד רחוק מגיע למצב שכזה.
תודה מראש, יפעת ואלעד אסולין.
נ"ב- צילמנו את המוצר ואם תרצו נוכל לשלוח אליכם תמונה של המוצר המקולקל.
|
הקופסא הלכה לאיבוד ומלבד זאת נתקענו עם רסק בודד כא |
סוג הנזק : |
סומכים על החברה שתדע לטפל בנו ביושר ובהגינות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פרי ניר שירות לקוחות
, תגובה:
|
הדס מור מנהלת מותג |
שם ותפקיד: |
נציג שירות יפנה אליכם |
תגובה: |
ראה לעי"ל |
פתרון: |
|
|
|