פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת קופסאות רסק העגבניות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני צורך הרבה מאד מרסק העגבניות שלכם ואני מסופק מאד! בזמן האחרון האריזה של הקופסאות נעשתה להיות מאד קשה לפתיחה, לאחר כמה זמן השתפרה הפתיחה אך בזמן האחרון פתיחת האריזות ממש קשה, הכריכה העליונה חוברה לניילון הפנימי של האריזה דבר אשר מקשה מאד על הפתיחה (יש צורך בשימוש בסכין דבר שמסוכן גם). ברצוני להגיד לכם שאני נורא אוהב את הרסק עגבניות שלכם ולא מוכן לוותר עליו לחברה אחרת, אך האריזה המסובכת מקשה עלי מאד...
אני מבין גם שכנראה האריזה המסובכת נעשתה כך בכוונה עקב הפניות הרבות של תולעים ועובש, אך רצוי שתשקלו שוב את הפתרונות ליצירת אריזה שתהיה גם נוחה וגם יעילה.

תודה על תשומת לבכם

נ.ב
העדפה לתגובה בכתב
תודה

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור-מנהלת מותג שם ותפקיד:
מודה לך מאוד על פנייתך.
אני מקבלת את טענתך.אכן אנו עושים רבות למען שיפור האריזה ומחפשים את האריזה המושלמת שתהיה נוחה לפתיחה מצד אחד אולם מצד שני,שלא תהיה פגיעה.
אני מבטיחה לך שאנו שוקדים יום יום על חיפוש הפתרון המתאים ומקווה שבזמן הקרוב גם תוכלי להנות מהפתרון.
תגובה:
נציג שירות יפנה אליך בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה