פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרכיז עגבניות עם עובש ותולעים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום יום שלישי ה-6/2/07, בעת ההכנה לארוחת הצהריים התכוננתי להכין רוטב לפסטה כאשר כל האוכל היה מוכן והיה צריך להוסיף רק את הרוטב. כאשר פתחתי את קופסת תרכיז העגבניות, הסתבר לי כי כולו עובש ותולעים- מראה מזעזע!! אני משתמשת בחברת פרי ניר כמעט בכל ארוחה שאני מכינה, האמת שזו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת במראה זה. הפעם החלטתי להתלונן על מנת לא לעבור לחברה אחרת. אני מקווה שתטפלו בעניין בכובד ראש בכדי להבטיח את המשך שימושי במצרככם. תודה רבה, עליזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור מנהלת מותג שם ותפקיד:
תודה על פנייתך. תגובה:
נציג שירות לקוחות יפנה אלייך בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה