פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נגיסות מלפפונים ?! או מלפפונים גדולים קטנים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי בשופר סל ביג שלוש קופסאות/פחיות של מלפפונים במלח , קטנים מאוד , במחיר גדול מאוד , יחסית .
ביום שבת אירחתי חברים וכאשר פתחנו את הקופסה גילינו בתוכה שני מלפפונים גדולים והרבה נגיסות של חלקי מלפפונים , הרגשתי נורא ולא האמנתי שלזה קורה בבית שלי .
לאחר שפתחנו את הקופסה השניה בתוכה גלינו מלפפונים גדולים , כאשר על גבי האריזה היה רשום "קטן מאוד" .
לפחות הקופסה השלישית לא איכזבה .
נורא מרגיז ומעצבן לגלות שמתוך שלוש קופסאות רק אחת עונה על כל הקריטריונים על פי הם נקנתה . מילא לו שילמתי על אחת וקיבלתי שלוש , הכל ההיפך .
אם לא די בכך , ניסיתי לפנות למספר של שרות צרכנים , המופיע על גבי האריזה , לתדהמתי גיליתי שלא מדובר בשירות לקוחות סביר וגרוע , אלא במשיבון אוטומטי ואנונימי לחלוטין , אשר הברירה היחידה היא להשאיר הודעה ולא ברור למי .
אחלה מוצר ואחלה שירות ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור-מנהלת מותג שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.נציג שירות לקוחות יפנה אלייך בהקדם. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה