פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובש בשני מוצרים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זו פעם שניה שאני מגלה במוצרי החברה עובש
המוצר הראשון היה רסק עגביות מרוכז בקופסת פלסטיק והשני אותו פתחתי ביום שישי הוא בקופסת שימורים - ולאור התלונות הרבות אותן אני רואה כאן אני תמהה לגבי הרמה הירודה של המוצרים
כספי סוג הנזק :
זכו אותי מיידית פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
טרם נתקלנו בבעיית עובש בקופסת שימורים! (פח)!!!
בעיות עובש שעליהן קראת יכולות להיות קיימות בקופסת הפלסטיק כשנוצר חור במכסה הפלסטיק.
אבקשך לשמור את קופסת השימורים (פח) כדי שנציג שירות לקוחות יוכל להגיע אלייך במיידית ולבדוק את המקרה הנדיר שבו נתקלת.
תגובה:
נציג שירות לקוחות יפנה אלייך בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה