פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדיין ממתינה לתגובת החברה !!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שמובטח שבית העסק יחזור תוך 14 שעות ולא חזר אני שוב פונה וזה פשוט מזעזע שעדיין לא חזרו אלי !
עלבון סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
בתיאור הבעיה הנך כותבת כי בית העסק מחויב לחזור תוך 14 שעות.
אם תסתכלי שוב באתר תלונה,תראי כי בית העסק מחויב לחזור תוך 14 יום ולא שעות.
התלונה נשלחה רק לפני 6 ימים ונשמרה במאגר של אתר תלונה שרק היום שלח אותה למפעל.אנו נעשה הכל כדי לחזור אלייך בהקדם האפרי.
תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה