פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובש בקופסת רסק עגבניות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביום שישי האחרון 06/03 קניתי כמה קופסאות של רסק עגבניות וכשפתחתי את אחת הקופסאות היה בה עובש למרות שתאריך הרשום עליה הינו01/2010 לפי מה שראיתי פה בתלונות קודמות בוודאי אני לא הראשונה לתדהמתי הרבה מוצר צריך לצאת מכם בצורה הטובה ביותר אודה לכם על היחסותכם ולא בתשובה לקונית שייפנו אלייך משירות לקוחות אתם צריכים לקחת את זה לתשומת לבכם
וגועל נפש סוג הנזק :
פיצוי מיידי פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
יום הייצור שציינתם בתלונה זו נבדק ע"י המעבדה ויישלח לגב' תשובה כמקובל כולל פיצוי.
תגובה:
המפעל עושה כל מאמץ על מנת למנוע פגיעה במוצרואף התקשורת עם רשתות השיווק על מנת להסביר את חשיבות הנושא והתייחסות למוצר עקב רגישות האריזה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה