פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובש בקופסת רסק עגבניות. נושא התלונה:
עזרא לילך שם/כינוי:
‏יום שני ‏09 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך:09/03/09 פתחתי קופסה של רסק עגבניות שנקרא:תרכיז עגבניות
ריכוזBX 28-30 וכל הקופסה מלאה בעובש שאי אפשר לתאר וחמור מזאת תוקפו של המוצר הוא עד:20/07/2011 .מקוה מאוד שחברה כמו "פרי ניר"תדע לשאת באחריות למוצר זה ותדע לפצות כראוי את לקוחותיהם על עוגמת הנפש והעלבון.
בתודה מראש ובברכה - לילך עזרא רח' פרי מגדים 50/4 מעלה אדומים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם מהחברה. פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
יום הייצור יישלח למעבדת פריניר על מנת לאתר את הבעיה.
לעיתים כתוצאה מפגיעה במכסה הפתח קל עלול המוצר להיפגע.
תגובה:
המפעל עושה כל מאמץ בבדיקת המכסים וסגירתם עוד לפני ההפצה על מנת למנוע תקלות כאלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה