פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אקדים ואומר כי אני קליינטית קבועה אשר צורכת כמות גדולה של מוצריכם , לפני כחודש רכשתי באחד מהמרכולים בטבריה עשר אריזות של רסק עגבניות תוצרת פרי ניר , כאשר רציתי להשתמש באריזה גילית כי היא נפוחה כולה ועומדת להתבקע , כקליינטית קבועה שלכם , התאכזבתי , ולכן אני דורשת פיצוי , אשמח אם תצליחו לתקן את חווית השירות הלא נעימה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
מאחר ואין ברשותינו פרטים על איזה רסק מדובר וישנם מס' אריזות לרסק עגבניות ניצור עם הלקוחה קשר טלפוני ונגבה את האינפורמציה הרצויה והלקוחה תטופל ישירות ע"י פריניר תגובה:
הפתרון יבוא מול הלקוחה לאחר קבלת הנתונים הדרושים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה