פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופסה בינונית של רסק עגבניות מלאה בעובש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
גליל עליון כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי היום בחנות המכולת בישוב שלי קופסה בינונית של רסק עגבניות שהתוקף שלה הוא 1/2007 והקופסא היתה מלאה בעובש.
חשוב לציין שלא מצאתי שום מידע על מספר טלפון שאיתו ניתן ליצור קשר ולא מצאתי שום מידע על החברה באינטרנט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סומכת עליכם פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מותג שם ותפקיד:
שלום חיבת,אני מודה לך על פנייתך לחברת פריניר ומצטערת שקיבלת את המוצר כפי שתיארת.
בעית העובש שאותה את מתארת יכולה להיוצרכתוצאה מכמה אפשרויות:
1.נוצר חריר קטן במכסה העליון כתוצאה מפגיעה
2.בעת הפרדת הקופסאות זו מזו (לאו דוקא על ידך אלא ע"י גורם אחר בחנות) נוצר פתח קטן
3.הסגירה של המכסה ביצור לא היתה חזקה מספיק

במיקרים שתוארו למעלה מספיק מעט אויר שיחדור לקופסה וסוגים שונים של פטריות מתישבות על החלק העליון בלבד של הרסק (במקום בו יש אויר) ומתפתחות.
מבדיקה שערכתי לא נמצא זיהום כולל במנת היצור של ינואר והזיהום היה נקודתי בלבד.
תגובה:
נציג מטעם חברתנו יצור אתך קשר בהקדם כדי שנוכל לשלוח לך פיצוי באמצעות הדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה