פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיתים ירוקים , ללא גלעינים,בעלי כתמים אפורים ושחורים בקופסאות השימורים.d נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לחברת פרי-ניר שלום!
אני תושבת הרצליה, שנים שאני נוהגת לקנות זיתים ירוקים ללא גרעינים של חברת פרי-ניר, רק שהפעם האחרונה הייתה מאכזבת במיוחד. רכשתי 4 קופסאות של זיתים מסופר-סנטר בנווה-אמירים בהרצליה, לרגל אירוח אורחים שבאו מחו"ל .כידוע זיתים הם אחד ממאפייני ארץ- ישראל ומבקרים רבים מחו"ל נהנים מאכילת זיתים , אורחיי אף רצו לקחת איתם כמה קופסאות, אך לצערי וגם לצערכם לאחר האירוח בביתי, בו סיפרתי כי אומנם קניתי זיתים לרגל האירוח אך לא אוכל להגישם כי על כל הזיתים ללא יוצא דופן היו כתמים שחורים ואפורים ונאלצתי להביע צערי מול אורחיי.
אני מניחה שאין הזיתים הנ"ל ראויים לאכילה.
על כן, לידיעתכם, בזעם רב זרקתי עוד באותו הערב את כל הקופסאות לפח הזבל , כי הן לא היו שוות יותר מכך.
מכך יוצא:
1. אתם מפסידים לקוחות ותיקים.
2.הפסדתם רכישה ע"י אורחיי.
3.הייתי שמחה להמשיך ולרכוש מוצרים מחברתכם, אך אני בספק אם ארצה לרכוש שוב מוצר מחברה זו,מחשש שלא תחזור התופעה על עצמה.
אני מקווה לקבל את תגובתכם הראויה לעוגמת הנפש שנגרמה לי ולאורחיי.
הייתי רוצה לקבל תגובה למייל האישי שלי גם כן.

בתודה מראש
אורלי מהרצליה
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור-מנהלת מותג שם ותפקיד:
אנו מצטערים שקיבלת את המוצר כמו שהוא.

הזיתים שאנו משווקים מיוצרים ונארזים בקו יצור מתקדם, כמו כן קימת בקרת איכות צמודה בקו האריזה,
על מנת להבטיח את איכות המוצר.
מפעל פרי-ניר עומד בתקן האיכות ISO 9001 , ולפיכך בדיקות האיכות קפדניות ומקיפות.

המוצר שקיבלת הינו חריג , אני מניחה שהזיתים היו חשופים לאויר בזמן תהליך החירצון או האריזה למשך פרק זמן ארוך,
דבר שגרם לחימצון הזיתים ופגיע בצבע הירוק של הזית - הכלורופיל, אשר מתחמצן ומתקבל צבע אפור שחור לא אחיד.

הדבר היה אמור להמנע על ידי מיון סופי לפני האריזה.


ושוב אנו מצטערים על המקרה, ומקווים שתמשיכי לרכוש את מוצרינו גם בעתיד.
כמו כן ישלחו אליך מבחר ממוצרינו כפיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה.

תגובה:
ישלח פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה