פיצוי מגוחך ומבייש |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
צומת גולני |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תלונתי 7485 טופלה על ידכם בנאמנות, אלא שהחברה שהונתה, חברת פריניר, ממשיכה להונות! בתשובתה של החברה על התלונה, כתבה הדס צ'סקלה-מור (מנהלת מותג פריניר), שהתקלה הייתה נדירה. איך יכולה הגברת הנכבדה שמבטיחה בתשובתה לשלוח פיצוי ללקוח, לשלוח אלי שתי קופסאות שימורים מעוכות, כאלה שנותרו בצד כי אי אפשר למכור אותן, כשאחת מהן נוזלת (אנא ראו צילום הקופסה מצורף לדואל ששלחתי אליכם ביום 2.4.06). הקופסאות נשלחו במצב זה כי האריזה שהיו בתוכה הגיעה שלמה ובעלת דפנות קרטון עבים והקופסאות לא נפגעו במשלוח. אציין כי שתי קופסאות רסק עגבניות מחומר פלסטי במשקל 260 ג' האחת, הגיעו במצב טוב, כי נשלחו במצב טוב. האם אבדה הבושה? האם זה נקרא פיצוי? האם זאת חברה שמתהדרת בתקן איכות איזו 9001?
|
פיצוי נאות ולא לעג ללקוח!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|