פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובש בקופסת רסק עגבניות נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עובש בקופסת רסק עגבניות של חברת פרי ניר, 100 גר' שנקנתה בסניף שופרסל דיל בצומת גלילות לפני כשבועיים. תאריך התפוגה על הקופסה (שהיתה סגורה בצורה הרמטית) 22.02.07.
הבעיה התגלתה במהלך הבישול היום (שבת). רסק העגבניות היה מרכיב חיוני להכנת רוטב הבולונז וכיוון ששבת אין פתרון חליפי מהיר. מעצבן.
בחיפוש באינטרנט לא מצאתי את אתר החברה כדי ליצור קשר ישירות. כשנתקלתי באתר שלכם (בעקבות חיפוש 'פרי ניר') נוכחתי לדעת כי ישנם כבר מספר תלונות בנושא. יש לחברת פרי ניר בעיה הדורשת פתרון! חבל לאבד אמון הצרכנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור-מנהלת מותג שם ותפקיד:
נציג שירות יצור עמך קשר תגובה:
ראה למעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה