פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עובש בקופסת רסק עגבניות - פרי ניר נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התלוננתי בתאריך 22/4 על עובש בקופסת רסק עגבניות של פרי ניר שהתגלה בקופסה אטומה עם תאריך תפוגה רחוק.
נציגת החברה התקשרה עימי טלפונית וקיימה שיחה תוקפנית ולא נעימה, במקום להתנצל על התקלה וחסל. בשיחה בקשה את כתובתי למשלוח מכתב ו'פיצוי'. עד היום לא קיבלתי דבר.

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה