פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רסק עגבניות של חברת טבע טרי פרני ניר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני משתמשת המון ברסק עגבניות ולכן גם קונה בכמויות. קניתי 18 חבילות רסק עגבניות 260 גרם של חברת פרי ניר. מחולק ל 6 חבילות צמודות. לא שמתי לב והתאריכים שם שונים. ב 12 חבילות התאריך הינו 22/07/2007 ויש לציין שהם אינן פגומות ואילו 6 חבילות הם מתאריך 10/02/207. השתמשתי ברסק להכנת פסטה והיא יצאה חמוצה. לא ידעתי בדיוק מה הבעיה אבל האוכל נזרק כמובן. למחרת גם הכנתי פתיתים וגם הם יצאו חמוצים!!! חשדתי שהבעיה היא ברסק ולכן פתחתי אחד והרחתי אותו ויצא ממנו ריח מסריח של ריקבון. יש לי 3 חבילות עדיין בבית במקרר סגורות ופתוחה ו 3 היו בשימוש ונזרקו יחד עם סירים של אוכל...
זמן, כסף ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור-מנהלת מותג שם ותפקיד:
נציג שירות לקוחות בקרוב יצור איתך קשר לפתרון הבעיה תגובה:
ראה לעי"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה