פרטי התלונה

תלונות קיווי

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלבה צורמת נושא התלונה:
צריקר אלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול נכנסתי עם 2 בנותיי לקניון חולון על מנת לרכוש להן בגדים (אחת בת 7 וחצי והשנייה בת חודשיים).
פנתה אלי מוכרת עם מבטא פרסי כבד - מבוגרת שניסתה לעזור.
כל דבר שבתי הגדולה מדדה היא אמרה: "לא לא היא ממש שמנה, זה לא מתאים לה" וזאת בפני הילדה!
ברצוני להבהיר שבתי לא שמנה אלא גבוהה לגילה והעלבה מסוג כזה לא מקובלת עלי.
כשפניתי לחפש בגדי תינוקות לבתי השנייה (בת החודשיים) היא אמרה "צריך למצוא לה במידה של 12 חודשים כי היא גם שמנה. ניסיתי לבלוע את מה ששמעתי אך ברגע שהיא פנתה ללקוחה אחרת שביקשה שמלה בעבור בתה בת ה 7 גם כן היא שאלה אותה: היא שמנה? כמו הילדה הזאת? והצביעה על בתי. באותו הרגע לקחתי את בנותיי ויצאנו מהחנות!
זה היה כל כך מעליב שבתי כל הדרך בכתה ושאלה אם היא שמנה.
אין שום פיצוי שיוכל להחזיר את הרגשתה של בתי אך הם צריכים לשלם על מה שנעשה!
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

קיווי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה