פרטי התלונה

תלונות במרום הפקות

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחייבים אותי לשלם כמעט 10,000ש"ח למרות שילדה שלי אפילו לא היתה פעם אחד שםiv נושא התלונה:
יעקובי אושר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום

שלום


יש לי מקרה כואב מעוד ורציתי לבקש את עזרתכם

הסיפור הוא שרשמתי את ילדה שלי בת 11 בבמרום אפקות לאודישנים בתל אביב ובדיוק שבוע לאחר מזה ביטלתי את העסקה (כי פיטרו אותי מעבודה) והסברתי להם גם שפיטרו אותי מעבודה-אבל הם ממשיכים לגבות ממני כל חודש 472 ש"ח (מחיר כולל בסביבות 10,000 ש"ח)-עברו ארבעה חודשים ואני בלי עבודה והם ממשיכים בכך-ילדה שלי לא הייתה אפילו פעם אחד שם-יותר על כך אפילו אם הייתי רוצה לקחת את ילדה שלי לשם גם לא הייתי יכול מכוון שאני בלי עבודה ורכב!!

סיפרו מלא:
6/8/2012 נחתם חוזה עם במרום אפקות לאודישנים
14/08/2012 הודאה טלפונית לחברה על בקשה לביטול עקב עזיבת מקום עבודה וקבלת מספר פקס 0732448111 לשליחת בקשת ביטול בפקס
14/08/2012 שליחת מספר רב פעמים פקס למספר 0732448111
14/08/2012 ביטול פגישה בין ילדה שלי לבין אחד משחקניות טלוויזיה עקב בקשה לביטול עסקה(פגישה קבוצתי)
21/08/2012 שליחת מספר רב פעמים פקס למספר 0732448111
ולמספר פקס נוסף ווידאתי שפקס התקבל
-נאמרתי שלוקח שבועיים עד קבלת תשובה-בנוסף
2/09/2012 התקשרתי כדי לדעת מה לגבי ביטול ונאמרתי על ידי פקידה אחרת שהיא חדשה ושלא קיבלו בכלל מכתב ולא יודעים על זה כלום-הפקידה הוסיפה שהיא התחילה לעבוד במשרה זו לא מזמן.
כל חודש התקשרתי לבמרום לפחות 20פעמים ללא מענה(היו אומרים לי שזה בטיפול וחוזרים עלי אבל, שום דבר!! –מספר רב פעמים ביקשתי פגישה עם אחד מאחראים אבל נאמרתי שאף אחד לא יכול לקבל אותי!!!
בזמן מבצע עמוד ענן שהייתי עם כל המשפחה בדרך לאילת,היתקשרה עלי אחראית שירות לקוחות בשם-- ואמרה שהיא החליפה את הקודם(כלומר חדשה וטיפלה בעסקה ועסקה בוטלה וביקשה את הכתובת כדי לשלוח מכתב מבמרום על ביטל עסקה(כאשר שיחה הייתה על רמקול וכל המשפחה שלי שמעו)
13/12/12 קיבלתי הודעה מבמרום "נא לשלם את החוב לפני תביעה משפטית"(מכוון שוויזה שלי נעבדה ובמרום ניסו לחייב אותי כרגיל כל חודש 472ש"ח)
16/12/12 חידשתי את וויזא אצל במרום-ודיברתי עם ליהי משירות לקוחות של במרום ונאמרתי שלפי החוזה אי אפשר לבטל!!!!למרות שילדה שלי אפילו פעם אחד לא הייתה שם!!!!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזר כספים ששולמו פתרון נדרש :

במרום הפקות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה