פרטי התלונה

תלונות אמיקופ

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיפוצים זוועתיים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי לפני כחצי שנה נפגעתי בברכי ולפיכך הנני משתמשת במקל להליכה, תוך כדי שיקום.
לפני כ-3 חודשים החלו עבודות בבניין להוספת מעלית.

מעבר לשעות בהן הגישה חסומה (מה לעשות), חדר המדרגות הושאר במצב מזעזע עם מעקות רעועים, ועוד.
כמעט כל שבוע אני צריכה להתקשר ולהתריע כי המעקה מט לפול, להזכיר לעובדים ולקוות לטוב.
היום הגדילו לעשות אמיקופ. הם השאירו את הבניין ללא מעקות, לפיכך כשחזרתי הביתה ב-22:00 נשארתי תקועה מחוץ לדירתי, ללא יכולת לעלות הבייתה.
נכון שזה נחמד?

מכיוון שאין לי שום רצון לפגוע בעצמי נשארתי תקועה למטה כשעה כשאני מנסה למצוא איזוהי ישועה. מנהל העבודה (יותר נכון כנראה שזוגתו) ניתק לי בפרצוף ואח"כ המכשיר נותק לחלוטין.
המוקד מטפל רק במעליות תקועות.
לבסוף חבר הגיע והרים אותי, כן המסכן הרים אותי, במעלה המדרגות למעלה (הוא התעקש).

הדבר הינו סכנה, נגד חוקי הבנייה לדעתי ומזוויע בצורה שלא תאמין.
ומה אם הייתי מתעקשת לעלות ונופלת? או מישהו אחר?

חוצפה שאין כדוגמתה!!!!!

עוגמת נפש וסכנה בריאותית סוג הנזק :

אמיקופ שירות לקוחות

, תגובה:
אריה צפריר מנכ"ל שם ותפקיד:
הנושא נבדק מול הדיירת ומנהל העבודה אשר טוען כי לא זכור לו על ניתוק טלפון מה גם שזה לא דרכו .
הדיירת אמרה כי בחורה ענתה לה לטלפון והיא לא הספיקה להסביר לה את הבעיה והיא נתקה .
בכול אופן מנהלי הפרויקטים מתודרכים לתת פתרונות בטיחותיים באתר תוך כדי ביצוע וגם בשעות הערב המאוחרות.
תגובה:
הותקן מעקה חדש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה