פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתקן מים (מיני בר) חדש (כחודש) נזל לתוך ארון המטבח נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
משה לוי 11 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש שידרגתי בהמלצת החברה את המתקן הישן יותר למתקדם וחדיש. למחרת ההחלפה (הוחלפו גם מסננים) החלה נזילה ממתקן הטיהור ורק לאחר מס' ימים הגיעו לתקן. אתמול בלילה לאחר שקפץ הפקק הראשי בבית גילינו כי יש נזילה חזקה מאוד שגרמה להצפה בתוך ארון המטבח, שמעליו נמצא המתקן, הארון והכלים בתוכו היו רטובים לגמרי. התקשרתי לשרות עוד בלילה הבטיחו שיחזרו אולם בשעות הבוקר שוב יצרתי קשר עם החברה ונאמר לי כי רק ביום שני יגיע טכנאי.
זו פעם שלישית שאנו נאלצים לבזבז שעות המתנה מיותרות בבית וכן לא נהנים ולא יכולים לנצל את המתקן מאחר והוא גורם לנזקים.
בברכה
כספי סוג הנזק :
התייעלות השירות ומתן מענה מהיר יותר במיוחד בתלונות פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה