פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מיני בר - מטהר מים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה לוי 11 ראשל"צ כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 9/04 רכשתי המכשיר הנ"ל(מקרר מחמם ומסנן מים-3 פילטרים),כבר לאחר רכישת המכשיר,הוא קיצר את מערכת החשמל בבית , טעם המים היה גרוע,לאחר פניות מרובות, הגיע טכנאי וב- ינואר 05 החליפהו באחר, גם בזה טעם המים היה גרוע, ולאחר זמן קצר ניתן היה להבחין בגושים חומים במים שלא הבנו מה פישרם,
תלונותנו לחברה נענו בכך שמי השתיה באזור מגורינו גרועים,הוצע לנו להכניס לימון, נשלח טכנאי לנקות לבדוק..., לאחרונה פתחתי את מכסה מיכל המים במטרה לנקותו ולתדהמתי גיליתי שבתחתיתו שכבת חלודה בעובי של מס' מילמיטרים, גם בחריר עליון במיכל המשמש לכניסת צינור יש קורוזיה וחלודה
פניותי לחברה ע"י האגודה לצרכנות בעבר וכעת לפני מס' ימים לא נענו.
אני מוכן למסור את המכשיר לכל מעבדה/מומחה שיאבחן את הליקויים

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה