פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אפשר להשיג אותם בטלפון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחברת געשים מכשיר מסוג G1000 למרות העיקוב בהספקה, אין לי תלונות על המכשיר עצמו. הבעיה היא שהגיע הזמן להחליף את הפילטרים (עברה חצי שנה וגם הטעם של המים השתנה והוא לא טוב). התקשרתי כדי שיבואו להחליף את הפילטר למספר שהיה לי באזור חיוג 03, הופניתי ע"י הודעה של בזק למספר באזור חיוג 09-9512122...בכל שעות העבודה מקבלים מענה שמפנה למספר 1700701570 שם מקבלים מענה מוקלט שאומר שהשירות לא פעיל...וחוזר חלילה כשכבר מגיעים אליהם בשעות שאינן שעות עבודה מקבלים תשובה שכמובן צריך להתקשר בשעות העבודה. ניסיתי בכל השעות, כמעט כל יום מימות השבוע...ואין מענה אנושי...אני רק צריכה פילטר חדש!! תנו שירות ללקוחה שבסה"כ מרוצה מהמוצר!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיענו לטלפון ויתנו שירות פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
אלה מיספרי הטלפון החדשים של געשים
052-5377085
052-5377087
תגובה:
מיכתבים ישלחו ללקוחות עם הסבר על השינוים בחברה
תודה וסליחה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה