מכשיר לא תקין ואין אפשרות לקבל שירות במסגרת האחריות |
נושא התלונה: |
שיפוני הדר |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מיניבר " של חברת "געשים" מסוג טיטניום G100 המתיימר להיות מוצר הדגל" שלהם (אם בכלל אפשר לקרוא לו מוצר.).המכשיר עלה לי כ-2400 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולא שווה אפילו 1 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מהרגע הראשון הוא לא היה תקין (אף פעם לא יצאו ממנו מים בטמפרטורה קרה כפי שהבטיחו ולא בטמפרטורה החמה) ולצערי ולא עשיתי עם זה כלום.
המכשיר התקלקל לחלוטין (גורם להצפה בכל המטבח) וכבר חודש ימים אינני מצליחה ליצור קשר עם אף אחד מהחברה .זה מתסכל,כמה שזה מתסכל!!
במקרה נתקלתי בכם היום ואני מנסה את מזלי. קניתי מכשיר שלא עונה על אף קטגוריה ממה שפורסם .הכל שקר וכזב!!! תרמית אחת גדולה ואין עם מי לדבר.שערוריה!!!
שאלתי היא כזאת:
האם אפשר להפסיק את התשלומים של כרטיס האשראי לחברת "געשים" בגין אי מתן שרות, בגין פשיטת רגל שלהן, בגין תרמית ושוד לאור היום? איזה זכויות יש לי בתור צרכן? כואב לי הלב שהכסף שלי נזרק לטמיון וידיי כבולות....
אנא עזרכתם
המון תודה,
הדר
|
החלפת מכשיר, מתן שרות במסגרת האחריות,פיצוי כספי הו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|