פרטי התלונה

תלונות קוקה קולה

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר מקולקל ושירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק למכתב שנשלח לגב' רונה בנימין (מנהלת פניות לקוח) לגבי פניה 3165716

בפנייתי הראשונה תיארתי מקרה שאירוע לפני כמה ימים כשבעלי רכש בקבוק פנטה של חצי ליטר ובתום השימוש בו הבחין בעצם דביק המוצמד לדופן הפנימית של הבקבוק ומכיל סיב/שערה. מיד פנינו אליכם לתאר את שקרה והונחינו כיצד לפעול (להעביר לרשותכם הבקבוק לבדיקה). למרות רתיעתנו לעשות כן, ניאותנו, ולבסוף חששנו התממש במלואו.

בשיחה כעבור כמה ימים עם הגברת בנימין הובהר לנו כי מדובר בממצא ביולוגי ש"בוודאות אינו קשור לתהליך הייצור וגודלו רק 2 מ"מ"?! הממצא שאנחנו מסרנו היה לפחות בן 4-3 ס"מ! אין לנו מושג איך קרה הדבר והתמוססה לה הראיה המבחילה אך זה מה שאירע. בנוסף, נרמז שאולי הממצא הגיע מבעלי שהרי נשאלנו אם הוא "אכל משהו לפני ושתה מהפה", האדם שקנה את הבקבוק שתה מכוס חד פעמית לעולם לא שותה דרך הפיה ויעיד על כך אדם ששהה במחיצתו באותה עת. בנוסף, ההגיון מורה ששארית מזון כלשהי לא יכולה להידבק כך בעוצמה לדופן הבקבוק.

הטיפול מבחינתכם נסתיים בזאת, ועל "חווית השירות הבלתי נעימה" הציעו לנו 6 בקבוקי משקה שסירבנו לקבל. אנחנו כלקוחות נאמנים וותיקים של חברת קוקה קולה מרגישים מאוכזבים מאד מדרך הטיפול הלקונית ומתחושת הזלזול בנו. אנו אמנם לא חברה ענקית שהכנסותיה לחברתכם מורגשות, אבל כנראה הדבר ניכר ביחסכם. אנחנו זוג מן היישוב שהרבה להשתמש במוצריכם ולא יעשה כן עוד. "חוויית השירות הבלתי נעימה" היא בעצם סיטואציה מבחילה שבה אדם שותה משקה ומגלה שכל אותה עת שהה בבקבוק עצם מבחיל ומגעיל שהיה שם כל אותה עת. אין שום הצדקה לכך שנמשיך לקחת את הסיכון שזה יקרה שוב וששוב יבטלו את עניין בהינף יד.

חד משמעית (ותומך בכך צילום של הבקבוק שצילמנו טרם מסירתו) הממצא היה בן 4-3 ס"מ ולא פחות מכך. חד משמעית (ויעיד על כך אדם, ומוכן בעלי להיבדק בכל האמצעים) לא היה מגע בין הפיה לפיו של המשתמש אלא השתייה נעשתה באמצעות כוס, הבקבוק היה סגור הרמטית. כך שאותו ממצא כן שהה בבקבוק טרם סגירתו. האם צריך אדם לחלות כדי לקבל יחס יותר רציני מחברתכם?

אודה על המשך טיפול בפנייתנו זו, ובכל מקרה נשמח לקבל הבקבוק עם הממצא שהותרתם בתוכו על מנת שנוכל לבדוק עצמאית איך הוא אכן הגיע לשם ומה ההשלכות של הדבר.

בתודה, לירן דורון גבאי
050-3376766 / 03-9327741

מאז: מעל שבועיים לא נמסר לנו הבקבוק עם הממצא למרות שהובטח כך בעל פה על ידי הגברת בנימין.
ייתכן נזק בריאותי סוג הנזק :
קבלת הממצא בחזרה על מנת שנבצע בדיקה פרטית ופיצוי הולם יותר פתרון נדרש :

קוקה קולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה