פרטי התלונה

תלונות קוקה קולה

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקבוקי קוקה קולה שלא נפתחים נושא התלונה:
אלוני חנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסמוך לתאריך הנ"ל קניתי בקבוק קוקה קולה שהפקק שלו לא ניתן היה לפתיחה בכלל. נאלצתי לפתוח אותו בעזרת סכין חדה במיוחד. למחרת שוב קניתי בקבוק באותה מכולת שכונתית שנמצאת ברחוב ברניצקי בראשון לציון שוב לא הצלחתי לפתוח אותו כי הפקק היה פגום. פניתי לשירות לקוחות קיבלו ממני את התלונה. בתאריך הנ"ל הגיע שליח לאסוף את 2 הבקבוקים הפגומים ונאמר לי שיצרו איתי קשר. ובמקביל ישלחו נציג לבדוק את הבקבוקים שעל המדף במכולת. מיותר לציין שכל הבקבוקים היו פגומים ולא ניתן בשום פנים לפתוח אותם.
היום 1.8.10 יצרתי קשר עם קוקה קולה ושאלתי מה קורה? נאמר לי שהקדמתי אותם ושייפצו אותי בשישיה של בקבוקים. כשניסיתי להסביר לנציגת השירות ששמה ענבל שכל הבקבוקים פגומים היא טענה שזה לא ענייני ואין אפשרות להוריד את הבקבוקים מהמדף במכולת. השיחה הסתיימה כשאני לא רוצה את הפיצוי. וירדתי בעצמי למכולת לבדוק האם הבקבוקים הוחלפו ולתדהמתי גיליתי שכל הבקבוקים הפגומים עדיין נמצאים על המדף.
השאלה שאני שואלת היא: למה הבקבוקים הפגומים לא הוחלפו כפי שהובטח לי לפני למעלה משבועיים? האם אני אקנה כל יום בקבוק פגום ואתקשר לקוקה קולה הם יפצו אותי על כל בקבוק?
חזרתי לענבל וסיפרתי לה שהבקבוקים הפגומים עדיין על המדף והיא ענתה לי שזה בטיפול לקוחות עיסקיים.למרות שבשיחה הקודמת איתה היום היא ציינה במפורש שלא מורידים בקבוקים מהמדף.
לסיכום כל מה שנותר לי זה או לקנות בקבוק פגום בידיעה מראש שהוא פגום. או על כל בקבוק פגום שאקנה לבקש פיצוי.
זלזול בלקוח סוג הנזק :

קוקה קולה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה