פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הזורע

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרות והאיכות גרועים ביותר. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשנה וחצי קניתי משקפי קריאה בסכום של כ 700 ש"ח.לפני כ שבועיים נשבר אחד הזרועות.פניתי לחנות ונאמר לי שהעלות 60 ש"ח גם לזה הסכמתי.התקשרתי מספר פעמים אמרו לי שהזרוע אמור להגיע בדואר לחנות. עברו עוד כמה ימים התקשרתי ואמרו לי שלספק חלקי החילוף לא כדי לשלוח רק זרוע כי המשלוח יקר.האם נישמע שירות שכזה?אותי יותר לא יראו ברשת הזו ואדאג שם אחרים לא יגיעו.כמו כן במקום עבודתי יש להם פרסום גם לזה אדאג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מידי. פתרון נדרש :

אופטיקה הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ענת אלימלך - נציגת שרו שם ותפקיד:
מר צוקר הנכבד,
אכן רכשת בסניפנו בקרית ביאליק משקפי קריאה לפני כשנה וחצי.
ביום חמישי 31.7.2008 הזמנת מוט למשקפיים במקום זה שנשבר. המוט הוזמן מהספק ונשלח בדואר ישראל על ידו כבר ביום ראשון 3.8.2008 בבוקר.
דבר הדואר הגיע למשרדנו היום, יום ראשון 10.8.2008 ויהיה בסניף קרית ביאליק אחר הצהריים.
5 ימי עבודה למשלוח בדואר אינם דבר יוצא דופן.
אני מצטערת לשמוע שהשרות אינו לשביעות רצונך אך אני בטוחה שגם אתה יכול להבין שחלקי חילוף צריך להזמין מהספק ודואר לוקח כמה ימים.
תגובה:
הצוות המקצועי בסניף קרית ביאליק ישמח לשרת אותך ולהתקין את המוט החדש במשקפיך. כפי שציינתי, המוט יגיע לסניף קרית ביאליק כבר היום אחר הצהרים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה