|
|
|
|
|
|
תיקון חוזר של משקפי שמש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תל חנן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/8/09 קנינו לבעלי משקפי שמש בחנות אופטיקה הזורע בסניף תל חנן.
ב-18/10/09 נישברה אחת מידיות המשקפיים והיגשנו לחנות לתיקון.
המוכרת טענה שאין אחריות על הידיות ולכן שילמנו 110 ש"ח.
בתחילת חודש נובר' נישברה הידית השניה והחזרנו שוב את המשקפיים לתיקון ושוב הם דרשו 110 ש"ח.
התלוננתי בפני המוכרת שלא ייתכן שכבור חודשיים מיום הקניה ישברו המשקפיים וכעבור חודש שוב.(אומנם הידית השניה),וביקשתי שיתקנו על חשבונם או שנקבל משקפיים חדשים בתמורה. (המשקפיים עלו 375 ש"ח), אך הם בשלהם, שהתיקון לא אמור לחול עליהם.היתלוננתי בפניה שכנראה יש בעיה עם הדגם הנ"ל אך הם לא מוכנים לקבל זאת ועומדים בעמדתם שהם לא מחוייבים לתקן את המשקפיים.
בבקשה, אנא עזרתכם בנושא הנ"ל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המשקפיים על חשבון החנות ואו לחילופין קבלת מישקפיים חדשות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|