|
|
|
|
|
|
כשל במסגרת משקפי ראיה של יצרן ידוע רוזנשוק ואשר ניתבלו לחלוטין במהלך שנה ומחצה |
נושא התלונה: |
גולן אבי אברהם |
שם/כינוי: |
יום רביעי 17 נובמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רכשתי משקפים. עדשות מולטיפוקל. ומסגרת מהיצרן רוזנשטוק
גרמני. עלתנ כ 1000 שח. צר לי על כי המסגרת התבלתה . והחומרים לא החזיקו שימוש רגיל בפחות משנתיים. זרוע שמאל נפלה כתוצאה מכשל במבנה
של המסגרת. ולא נשברה לטעמה של מנהלת החנות. בלאי מכשל במוצר.
אי לכך טוענת נציגתכם. כי תעביר לחברה הממצאים.
לידיעתכם. ועייפתי מהתחמות.. עלות המשקפיים כולל היה 50000 שח לערך
לטעמה של הגברת. אין חלקי חילוף למסגרות.
שפה אחרת על כשל של מוצר אני צריך לשלם????
הלא מדובר ברוזנשטוק הלא כן. ובהמלצתכם. בחבד
אני רכשתי המסגרת והמשקפיים צלכם ואנני מכיר את היצרן ולא מעונין להכיר אותו.
אני רואה באופטיקה הזורע אחראי ראשון ולא לגלגל האחריות ליצרן בגרמניה.
זאת תעשו אתם . בנתיים תפצו אותי על עוגמת הנפש והסבל שנגרם לי.
שאלתי הגברת ומה לעשות?? אולי אפשר להתאים מסגרת אחרת?
לא ניתן ברמת הכלל. . תשובה.
ובכן גברתי מה עלי לעשות. להזמין זוג משקפיים חדש? עוד 5000 שח
באמת עסקים נאים עושים באאופטיקה הזורע.
בכל שנה שנה וחצי רכישת משקפיים חדשים. בוודאי שנרשמות המצלחות בעסקים . חה חה. עוד עשרה קליינטים ו הזורע מסודרים יופי.
אני נוסע בשבוע הבא לחול בעיניני עבודה ומשתמש במשקפיים ישנות המכאיבות לי העינים. ולזה ייקרא שרות למופת? לא אין לי קבלה ולא שמרתי אותה. בתשובה לשאלה ישראלית מכעיסה. אבל הנתונים מופיעיחם על צג המחשב שלכם.
בתשובה לשאלה שלי מיום ו האחרון עונה הגברת שמחכים לתשובת היצרן מגרמניה. כמובן שצחקתי עד דמעות לאור השרות המסור ללקוח באופטיקה הזורע. עפו לי 5000 שח בציק צאק. כל הכבוד להגינות הישראלית במסחר
ראוי לציון . ללקוח נותנים את הנשמה או מוציאים לו את הנשמה. שזה הנכון.
אני כבר כעוס ואובססבי מרמת תחיכום וזילות בנציאות המכוערת שלנוץ פויה.
אני דורש לאלתר תיקון הכשל בכשל האיכות של מסגרת יוקרתית לטעמכם.
בברכה אבי גולן.
|
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקה הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|