תלונה בגין שירות לקוי ומחיר מופקע של חברת "אלדור" |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שבתאי הנגבי 48, ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חודש ינואר השנה הזמנתי את חברת "אלדור שרותי בניה ואחזקה" (עוסק מורשה מספר: 025122482) לטיפול בנזילת מים מהכיור שבחדר האמבטיה בדירה שבבעלותי.
בסיום הטיפול הודיע לי אחד מבעלי החברה, מר כהן רן, כי היה צורך להחליף ברז בכיור וכי עלות התיקון הינה 680 ש"ח. כאשר ביקשתי לברר סיבת העלות הגבוהה הסביר לי רן כי העלות מתחלקת לשניים: 380 ש"ח עבור הברז מסוג "חמת" ועוד כ- 300 ש"ח עבור העבודה.
בירור קצר במספר חנויות בניין ואצל בעלי מקצוע אחרים העלה כי עלות הברז הינה 190 ש"ח לכל היותר ואילו עלות עבודה של החלפת ברז אינה עולה על 200 ש"ח לכל היותר.
על מנת לחסוך את העלות המופרזת שדרשה ממני חברת "אלדור" לפחות עבור הברז, נאלצתי להטריח את עצמי לחנות ולקנות את הברז באופן עצמאי במחיר הנמוך יותר על מנת שאוכל לספקו לחברת "אלדור" כברז חלופי לזה שהתקינו ועליו דרשו מחיר מופקע. לראיה, ישנה בידי קבלה ע"ס 190 ש"ח עבור אותו הברז בדיוק, הקבלה הינה מבית העסק "טובול חומרי בניין" ומספרה: 4052769.
אולם בזאת לא הסתיים הנושא: כיום אחד בלבד לאחר התשלום חזרה הדליפה בדיוק באותו מקום, וכאשר פניתי לחברה בבקשה לחזור ולטפל בנושא סירבו, כל פניותיי לחברה נענו בשלילה.
עוגמת הנפש שנגרמה לי כצרכן כפולה: מצד אחד ניסו בעלי החברה לגבות ממני מחיר כמעט כפול עבור חלקי החילוף והעבודה שביצעו, ומצד שני הבעיה חזרה בזמן כל כך קצר לאחר שטיפלו בתקלה, וכעת אינם מוכנים לקחת אחריות על מעשיהם ולהמשיך לספק את השירות ששילמתי בעבורו.
אודה לכם על טיפולכם המהיר בנושא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|