אספקת ארון אמבטיה תקול ושלושה חושים של נסיונות כושלים ושירות גרוע שעדיין לא הסתיים הטיפול בנו |
נושא התלונה: |
יום שישי 01 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שרות לקוחות ארצי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לרגל מעבר דירה ושיפוץ חדר אמבטיה (ספטמבר 2009), רכשנו ארון אמבטיה של אמבין - גדם מיורקה 120. הארון הגיע דרך בית הקרמיקה שדרכם קיבלנו שירות מעולה ואספקה בזמן כפי שנקבע. הארון הגיע תקול עם פגמים בצבע, התנפחויות בMDF, חלודה במראה ופגמים במסגרת שלה. לאחר שיחה עם אמבין וההברה על מהות התקלות הובטח כי יסופק לנו ארון ומראה חדשים לדירתינו. לאחר שבועיים הגיע רק ארון.. ללא מראה. לקחנו לנו חודש וחצי לקבל מראה חדשה שהגיע כמובן פגומה... מאז כבר כמעט חודשיים של שיחות טלפון, פקסים ועדיין לא הגיעה הבעיה לטיפול.
השירות לקוחות של אמבין גרוע!! אין שום היבטוריית טיפול, אף פעם לא חוזרים אלינו לעדכן, לא עונים לטלפון, חסרי אחריות כלפי שירות הלקוחות, חברת הלוגיסטיקה שמובילה את המוצרים שלהם מגיעה מתי שבא להם ללא תיאום ואיחורים של שעות (למרות שחוק הגנת הצרכן קובע משהו לאף אחד שם לא איכפת), כאשר ניהלנו איתם שיחת טלפון מעולם לא זכרו את פרטי האירוע והיינו צריכים להתחיל את כל ההסבר מחדש למרות שיש שם רק נציגה אחת ושמה ריקי עם תודעת שירות נמוכה מאוד.
זלזלו בנו כלקוחות בצורה המכוערת ביותר. לא ציפינו מחברה בעלת מוניטין שתנהג ככה בלקוחותיה.
תחילה מוצרים מאיכות נמוכה ביותר. מתחייבים בקטלוג שלהם על מוצר עץ מלא והמוצר רובו MDF.
שירות גרוע ומזלזל בלקוחות
אין עמידה בזמנים, אספקה איחרה לנו בקבלת הארון בשלוש שעות ובקבלת המראה נאלצנו ליסוע לפגוש את הנהג כי הוא לא יכל להגיע אלינו .. !!! חוצפה
לא מסיימים טיפול בתלונה שלנו ואנחנו נואשים
אני חייב לציין כי בחורה בשם ליאורה שאיתה דיברנו מההנהלה הראתה סימפטיה והחליטה לפצות אותנו ב200 שקלים בחנות אמבין בירושלים. כמובן שהלכנו אך בחנות לא ידעו מזה וכמובן שלא פיצו אותנו ולא נעליים. ליאורה חולה וכמובן שאין תיעוד על הפיצוי הזה בשום מקום.. מזל שזכרו שעובדת שם בחורה בשם ליאורה
בקיצור פשוט בושה !!
|
עלבון וזלזול |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר הפגום וקבלת פיצוי כספי הולם וכפי שהובטח ויותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|