פרטי התלונה

תלונות דארנא

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר למסעדה המתהדרת ברמה גבוהה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הורקנוס יוחנן 3 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרנו להזמין מקום לשניים במסעדה בשעה 20.45 (כמדומני), הגענו 5 דקות לאחר השעה הנקובה נאמר לנו שהמקום כבר מתפנה. חיכינו 20 דקות!! בעמידה!! בכניסה למסעדה ללא שום יחס וזאת כאשר אשתי בסוף החודש התשיעי להריונה. לאחר שהתיישבנו הוגש לנו תפריט הכולל בתוכו אפשרות לבחירת תפריט שלם במחיר מיוחד לבקשתינו לבחור באופציה זו עבור שנינו ביחד נענינו שזה לא אפשרי רק אם כל אחד יזמין אותו בנפרד (למה אשתי לא יכולה לאכול ואני ללות אותה? מה שהיה המצב באמת?). עזבנו אופציה זו הזמנו מנות ראשונות יש לציין שהמנות היו מצוינות, הזמנו מנה אחת עיקרית, וחיכינו. מקץ 25 דקות!!!, הופיעה המלצרית ואמרה שאין את המנה הזו!!! כאן עלי לציין שהסיבה שהגענו למסעדה זו היתה בדיוק עבור מנה זו (אשתי בהריון....) אז אמרנו תודה אנחנו הולכים. המלצרית בקשה שנמתין דקה, כדי שתוכל לברר מה ניתן לעשות. לצערי חיכינו. היא חזרה ואמרה שיכינו את המנה במיוחד בעבורינו, התיישבנו לחכות. מקץ עוד 20 דקות אשתי קמה ואמרה שאנחנו הולכים. בזמן שהיא הייתה בדרכה החוצה אני הלכתי לבקש את החשבון. עוד אני מספר לאחראי למה אני כועס יוצאת המלצרית ובידה המנה המבוקשת. הוא הפציר בנו לשבת בחזרה "בואו נגמור את זה בחיוך" אמר וכך עשינו. (בעיקר מחוסר נעימות של אשתי, החשק די עבר לה..). וכאן הייתה האכזבה הכי גדולה!! זה שהשירות לקוי , אין עמידה בזמנים, לזה לצערי אנו די רגילים בארצינו, כנראה גם במסעדות "יוקרה", אבל כפי שהגדירה זאת אשתי, כאשר אתה הולך למסעדה מוקפדת אתה מצפה שכל פעם תקבל בדיוק את אותה המנה, ולא משהו מאולתר! המנה שהזמנו כוללת אטריות דקות, קינמון, שקדים מסוכרים ועוף, מה שקיבלנו היה כזה: עוף שכנראה! נשאר מתבשיל אחר, הוא היה מלוח!!! (המנה מתוקה) , האטריות היו דבוקות בגושים, (צר לי אבל לא כך מכינים פסטה), וכל המנה נראתה כאילו "קימבנו" לנו משהו, בשלב זה החלטנו שאין לנו מה לחפש יותר במקום, קמנו, שילמנו והלכנו. האחראי העומד במקום כל הערב לא היה, ולשפוך את זעמינו על המלצרית האומללה לא ראינו לנכון, למרות שבפירוש ציפינו שיציעו לנו איזשהו פיצוי..!! אבל בכדי לסיים בצורה אופטימית אומר שיצא לנו דבר טוב מכל הסיפור, אנחנו נחסוך הרבה כסף מעכשיו, מכיוון שלמסעדת דארנא ככל הנראה לא נחזור!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בקריטריונים מינימליים וודאי למסעדה במחירים כ פתרון נדרש :

דארנא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה