פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות של חברת צבר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הזמנו באמצעות צבר נופש במרמריס בתאריכים 17-21.5.06 בטיסה,היה מסעד הכסא שלפנינו שבור ונגרמה לנו אי נוחות.כשהגענו למלון "סטיה" ראינו כי אינו ממוקם על החוף כפי שהובטח לנו בשיחה טלפונית עם נציגת צבר,אלא מרחק של כ-2 ק"מ מהחוף.ולבסוף,הגרוע מכל היה כשיצאנו לטיול של "השטיח המעופף",השארנו את ביתנו בת ה-7 באוטבוס וירדנו לתצפית.עמדנו לכל היות 5 מ" מהאוטובוס והמדריך אמר לנו מפורשות,לשאלתנו,שהאוטובוס לא נוסע לשום מקום ואין חשש להשאיר את הילדה,שבחרה לא לרדת.בדיעבד הסתבר שלנהג היו כנראה תכניות אחרות,שלא תואמו עם דני,המדריך והוא החל לפתע,ללא כל התראה מוקדמת בנסיעה.לא אפרט כאן את רגעי החרדה שעברו עלינו עד שחזר מאיסוף כמה חבר'ה שפיספסו אותנו.......המדריך הטורקי שהיה באוטבוס היה עם מכשיר נייד אבל לא פתח אותו.....בקיצור סיוט.ביתי חזרה להרטיב בלילות ובני נכנס ללחץ וחרדה שמתבטאים גם היום כשכבר חזרנו כביכול לשגרה.פניתי לצבר במכתב ב-26.5.06 וזו התנערה מכל אחריות והפנתה המכתב לטיפול "השטיח המעופף".אנו שילמנו לצבר ויש לה אחריות שילוחית לגבינו.אנו לא בחרנו בשטיח המעופף ולכן גם לא רואים בהם כתובת לטענותינו.מקווה לקבל התייחסות רצינית ואחראית ואני מוצאת לנכון גם לדרוש פיצוי על עוגמת הנפש ועל היחס המזלזל. בכבוד רב יפה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת אחריות של צבר ומתן פיצוי הולם פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה