פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להלן תוכן מכתב תלונה שכתבנו לצבר וטרם שלחנו - לטיפולכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 בית ויקטוריה ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בעניין חבילת נופש שנרכשה ע"י מיכל ונעם שמחוביץ


לכל מאן דבעי,
בתאריך 19.9.05 יצרנו קשר טלפוני עם איילת סוכנת הנסיעות בסוכנות צבר ברחוב המלאכה בת"א לברור פרטים בנוגע לחבילת נסיעה שפורסמה באתרכם באינטרנט הכוללת טיסה ולינה במלון
Idemen Beach club בבודרום, טורקיה, בין התאריכים 29.9.05 – 5.10.05 , בעלות של 479$ לאדם בחדר זוגי.
בפרטי המלון נמסרה באתר האינפורמציה הבאה- מלון ברמה של 4 כוכבים, מרחק 5 ק"מ ממרכז העיר, טלוויזיה בלווין, גקוז'י, בריכה וגולת הכותרת- הכל כלול.
בשיחת הטלפון עם איילת וידאה מיכל כי כל הפרטים נכונים, קרי, מיקום המלון, רמת המלון וכו..., ייתרה מזאת אף הוסיפה איילת כי המלון מומלץ ביותר וכי כדאי שנסגור היום פן ייגמרו המקומות במלון.

ביום חמישי ה- 29.9.05 נחתנו כמתוכנן בטורקיה, משדה התעופה אסף אותנו נציג חברת קראוון- משה טובי, כאן המקום לציין כי בסוכנות צבר מעולם לא יידעו אותנו כי כל חבילת הנסיעה נעשית דרך ספקי משנה ששמענו על קיומם לראשונה לאחר הנחיתה בטורקיה.
בשעה 22:00 הגענו לבית המלון יחד עם 5 אנשים נוספים, לאחר הצ'ק אין הוביל אותנו הבל-בוי לקומה מינוס 5 לחדר מספר 703, כאן המקום לציין כי במלון אין מעלית.
ברגע שנכנסנו לחדר הנחנו שנפלה טעות בהזמנה, הרי ההזמנה הייתה לחדר זוגי וקיבלנו חדר עם 3 מיטות יחיד, בבירור קצר עם פקיד הקבלה במלון הבנו כי אין במלון מיטות זוגיות, פקיד הקבלה אף הציע לנו חדר אחר ולאחר שבדקנו הוא היה זהה לחלוטין לחדר שקיבלנו.
מהר מאד גילינו עוד "הפתעות נעימות", הטלוויזיה בלווין משדרת רק ערוץ בטורקית, ברז הכיור בחדר לא עובד, אין ג'קוזי במלון, המזרנים בלויים עם קפיצים בולטים והפלא ופלא-המלון אינו נמצא אפילו בקרבת העיר בודרום אלא בעיירה הנקראת "יליקאבאק" מרחק 40 דקות נסיעה משם עם 2 דרכי הגעה- אחד ע"י מונית שעולה לא פחות מ- 60$ ארה"ב, השניה ללכת ברגל כ-30 דקות לתחנת האוטובוס המקומי – "דולמוש" ולנסוע עוד כ – 45 דקות לבודרום- כל זאת בניגוד גמור לפרטים שמסרת גם באתר האינטרנט ובשיחת הטלפון עם איילת.
בנוסף לכל אלו, דאגתם בחברת צבר להוסיף כי "הכל כלול", מושג המתייחס לשירותים אותם מציע המלון, שירותים ששולמו מראש וכלולים במחיר חבילת בנסיעה, בפועל מדובר בחבילת "פול בורד" וטו לא, כל שירות נוסף נדרש בתשלום ואף שירותים אלו לא היו מגוונים די הצורך בשביל לקבוע כי המקום בתנאי "הכל כלול".
עוד באותו הערב יצרנו קשר עם משה טובי מחברת קראוון ודרשנו כי יעביר אותנו למלון אחר, תשובתו הייתה קצרה ועניינית- "אין לי סמכות להעביר בית מלון, אתם צריכים לדבר עם מי שסגרתם מולו את ההזמנה בארץ".
למחרת- יום שישי ה- 30.9.05, יצרנו קשר עם חברת צבר ודיברנו עם איילת, שלחנו פקס המציין את כל הבעיות ואף דרשנו פיתרון מהיר, הובטח לנו כי היא תחזור אלינו תוך מספר שעות ו\או יגיע נציג של חברת "אשת טורס" אלינו למלון להסדיר את העניין, אף טרחנו לרשום את מספר הטלפון של המלון ומספר החדר בו אנו לנים משום שאיילת אמרה לנו שאין לה את מספר הטלפון של המלון- הרי אין דבר מגוחך יותר מזה, סוכנות נסיעות ממליצה בחום על מלון ואין לה אפילו את מספר הטלפון של אותו מלון- ודי לחכימא ברמיזה!
לצערנו הרב לא זכינו לתגובה, לא נציג "אשת טורס" – חברה שלא ידענו על קיומה, לא שיחת טלפון ואף לא בהודעת פקס מגברת איילת או מנציג אחר של סוכנות הנסיעות וכך עבר לו יום שישי וגם שבת, כאשר אנו תלויים באוויר ממתינים לתשובה בעיירה ומדינה זרה וסוכנות צבר ששלחה אותנו לשם אינה נוקפת אצבע לתיקון המצב.
ביום א' ה-2.10.05 יצרנו שוב קשר עם איילת, לטענתה יצר עמנו קשר נציג חברת "אשת טורס" והציע לנו אלטרטיבה-לא היה ולא נברא, איילת אמרה כי תבדוק ותחזור אלינו ואנו באותו הזמן יצרנו קשר עם משה טובי ושאלנו עם הוא אמר לה שפגש אותנו במלון והציע אלטרנטיבה, השאלה כמובן נשאלה בציניות ומשה טובי אישר כי לא פגש אותנו ולא הגיע למלון עם הצעה זו או אחרת.
כאשר חזרנו לאיילת נמסר לנו כי הטיפול בנו הועבר למנהלת המחלקה בשם רוני, בשיחה טלפונית איתה וחילופי דברים על טיב המלון הודיע לרוני בטלפון בצורה שאינה משתמעת לשני פנים – "או שתעבירו אותנו למלון אחר או שתמצאו לנו מקום על טיסה לארץ היום בערב" תשובתה של זו היתה-" שירות אתה תקבל בין אם תצעק ובין אם לא", לכך ענה נעם- "אם לחכות לתשובה ממכם במשך שלושה ימים נקרא שירות אז אני לוקח את הכל בחזרה" ושוב הובטח לנו כי יחזרו אלינו, ושוב לא חזרו אלינו שעות ארוכות, בשעה 19:30 זכינו לתגובה הראשונה מצד חברת צבר, בחורה בשם קרני הודיע לנו שניתן להעביר אותנו למלון אחר בתוספת תשלום של 160$ ארה"ב לאדם למלון טוב יותר, יידענו אותה כי אין בכוונתנו לשלם ולו אגורה שחוקה אחת נוספת על מה שכבר שילמנו ומין הראוי שחברת צבר תיקח אחריות על הולכת השולל וההתעלמות מאיתנו וייספגו את הוצאות מעבר המלון בעצמם, קרני הודיע לנו כי תבדוק עם רוני מנהלת המחלקה ותחזור אלינו. עד יום כתיבת מכתבנו זה לא שמענו מכם דבר.

בנוסף לתשלום על חבילת הנסיעה הזו נדרשנו להוצאות רבות הנובעות ממיקום המלון, מרחקו מהעיר, רמת המלון וחוסר היכולת שלו להציע תעסוקה בסיסית לשוהים בו.
נדרשנו להשכיר כלי רכב לשלושה ימים, לארוחות בעיר משום שאין הדעת סובלת נסיעה הלוך ושוב מהעיר למלון (שעה ורבע סה"כ) רק כדי לנצל את ארוחות הצהריים הכלולות במחיר אותו שילמנו.
בסך הכל הוצאנו על נסיעה זו כ- 7000 ₪, 479$ ארה"ב עבור כל אחד מאיתנו וחלק הארי של ההוצאות הנוספות נבע מהרצון שלנו לנסות ולהוציא משהו טוב מהחופשה "החלומית" שדאגתם לסדר לנו.

לסיכום-
אין זה מענייננו מי הם ספקי השירות שלכם ו\או השותפים העסקיים שלכם, ההזמנה בוצעה דרככם, האינפורמציה לגבי המלון נמסרה לנו דרככם ודרך אתר האינטרנט שלכם והתשלום נמסר לכם- אנו רואים בכם אחראים בלעדיים לכל המחדלים בהזמנה שלנו, החל ממתן אינפורמציה כוזבת לגבי המלון וכלה בטיפול הקלוקל בענייננו.
לא מתקבל הדעת שחברת נסיעות תשלח אנשים לחו"ל ותתנער מהם ברגע שקיבלה את התשלום על חבילת הנופש.

הרינו להודיעכם כי אנו שוקלים הגשת תביעה להחזר כספי בגין שירות שלא סופק על ידכם וכמו כן תביעת פיצוי כספי על עגמת נפש שנגרמה לנו על ידכם ועל ידי עובדיכם.

לא נעבור על מסכת ההתעללות הזו בשתיקה אך נשמח אם מישהו מכם ייצור עימנו קשר להסדרת העניין בדרכי נעם למרות שהניסיון מלמד אלפי עדים על אופי השירות ואנו מסופקים כי נזכה לתגובה זו או אחרת.


מיכל ונעם שמחוביץ

מסמכים הנמצאים אצלנו שיועברו אליכם על פי דרישה-
1) תוכניה של המלון כפי שהועברה אלינו בדלפק הלובי
2) העתק השכרת רכב
3) העתק הזמנה לחדר זוגי
4) העתק פקס שנשלח מהמלון+ אישור שליחה
5) מפת האיזור ומיקום המלון ביחס לעיר
עגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
אלי דסה - מנהל תיירות שם ותפקיד:
צבר משמשת כסוכנת נסיעות ואינה אחראית לחלוקת החדרים בבתי המלון בחו"ל ולכן אין לנו אפשרות להשפיע על קומת החדר במלון ו/או על סידור המיטות בחדר. באתר החברה בפרטי המלון מצויין : "המלון ממוקם כ-20 ק''מ ממרכז העיר , על חוף הים" ולא 5 ק"מ כפי שציינתם.
שיטת "הכל כלול" שונה בין בתי המלון השונים בתורכיה וההגדרה ניתנת על ידם כלומר המלון קובע את העובדה שהוא מספק אירוח על בסיס "הכל כלול" והוא קובע בהתאם לרמתו את רמת השירות.
לאחר הפנייה שלכם מחו"ל אנחנו ביצענו לספק התיירות שאירגן את העסקה (במקרה הנ"ל "אשת טורס") והובטח לנו על ידם שהנציג שלהם במקום יצור קשר וידאג לטפל בבעיות שהעלתם בשיחת הטלפון אולם מאחר ויצרתם קשר שוב פנינו שוב לספק בארץ וביקשנו שוב את התערבותו מול הספק בחו"ל. אין לנו אפשרות להשפיע על ההתנהלות של הספק בחו"ל ואנחנו למעשה עובדים רק מול ספקי השירות בארץ.
תגובה:
אני מצר על העובדה שנגרמה לכם עוגמת נפש אולם החבילה שהוזמנה על ידכם סופקה על ידנו כפי שביקשתם ולאחר שהודעתם שאינכם מרוצים מהמלון עשינו כל מאמץ למצוא לכם אלטרנטיבה חלופית מול הספק בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה