פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחדלים ואי סדרים בחברת צבר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצל 162 כתובת:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הייתי מעוניין לדווח על מחדל ועל אי סדרים בחברת צבר
התסריט: רכשתי לאחי הקטן (כפיר עוקשי) חבילת נופש בחברת "צבר" כחודש מראש על מנת לוודא שאכן יהיה לו מקום שמור,ובמקביל רכשתי חבילת נופש בחברת נסיעות אחרת על מנת להפתיע אותו במלון,בעודי מחכה שיתקשר ויאמר לי שהוא הגיע מסתבר לי שחברת "צבר" העבירו אותו למלון אחר בלי הודעה מוקדמת ולמרות ששילמנו והזמנו חדרים במלון קרמלין פלאזה, התקשרתי לסוכן שטיפל בעסקה שהוא גם במקרה מנהל את הסניף ברחובות (חגי)וענתה לי סוכנת בשם טלי ביקשתי לדבר עם חגי בטענה שאחי נמצא בטורקיה ולא נותנים לו את המלון עליו שילמתי מראש והוא דיי מיואש ולא יודע מה לעשות ונאמר לי מצתערים אך חגיי אינו פנויי, לאחר מכן בכל זאת העבירו לי את חגי ולטענתו המלון נמצא ב OVER BOOKING ביקשתי הבהרות להבין איך יכול להיות דבר כזה הרי הזמנתי חדרים חודש מראש אך קיבלתי תשובה שאיך מה לעשות זה המצב ביחס מזלזל עד משפיל הסברתי לחגי שתשובתו אינה מספקת אותי ואני רוצה לדעת למי אפשר לפנות (דרג ניהולי) אך הוא צחק ואמר לי אני המנהל ואין מעליי.
כמובן שהתקשרתי להנהלה הראשית של צבר על מנת לדרוש מענה אך העבירו אותי שוב ושוב עד שאכן הגעתי למזכירות ההנהלה ושם ענתה לי מזכירה אלקטרונית השארתי הודעה בזו הלשון "אח שלי תקוע בתורקיה והסוכן שלנו לא עוזר לנו אנש צרו איתי קשר בהקדם" לאחר שעתיים שלא חזרו אליי ניסיתי שוב ושוב המזכירה האלקטרונית ושוב השארתי הודעה ושוב לר חזרו אליי, על מנת לא להשאיר את אחי ברחוב ביקשתי ממנו להרשם במלון החלופי שנתנו לו אבל בכל זאת שיבדוק בקרמלין פלזה אם יש חדרים פנויים והפלא ופלא בקבלה טענו שיש המון חדרים פנויים נכון ל 5/31/2007.

אני בעצמי מנהל מחלקת שירות ומעולם לא נתקלתי ביחס מזלזל משפיל וכושל מצד חברה אל הלקוחות שלה, ועוד תמוה למה בכל זאת העבירו אותם מלון בעוד שיש חדרים פנויים במלון המקורי וההזמה נעשתה חודש מראש.

עוקשי אסף
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי, הבהרות, והתנצלות פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה