פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיקבות איחור של טיסה הפסדה של לילה במלון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו בטיסה לאיסטמבול באותו תאריך והטיסה איחרה 10 שעות ובעיקבות זאת הפסדנו אני ובת זוגתי לילה במלון
פיצוי של אותו לילה פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
אלי דסה - מנהל תיירות שם ותפקיד:
חברת צבר משמשת כסוכנות נסיעות ואין לנו נגיעה לגבי איחורים ושינויים אשר מבוצעים ישירות על ידי חברת התעופה וספקי התיירות תגובה:
יש להפנות באמצעותינו מכתב לחברת התעופה/ספק החבילה הרלוונטית (במקרה הנ"ל - קשרי תעופה) ואנחנו נדאג לטפל בנושא מולם. ניתן לשלוח את המכתב לפקס 5423521 - 03 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה