|
|
|
|
|
|
בעיקבות איחור של טיסה הפסדה של לילה במלון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
טסנו בטיסה לאיסטמבול באותו תאריך והטיסה איחרה 10 שעות ובעיקבות זאת הפסדנו אני ובת זוגתי לילה במלון
|
פיצוי של אותו לילה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
צבר שירות לקוחות
, תגובה:
|
אלי דסה - מנהל תיירות |
שם ותפקיד: |
חברת צבר משמשת כסוכנות נסיעות ואין לנו נגיעה לגבי איחורים ושינויים אשר מבוצעים ישירות על ידי חברת התעופה וספקי התיירות |
תגובה: |
יש להפנות באמצעותינו מכתב לחברת התעופה/ספק החבילה הרלוונטית (במקרה הנ"ל - קשרי תעופה) ואנחנו נדאג לטפל בנושא מולם. ניתן לשלוח את המכתב לפקס 5423521 - 03 . |
פתרון: |
|
|
|