פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוח על חופשה בטורקיה מלון קווין אליזבט - חוסר מוחלט של שרות חדרים.iv נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי לוי ניסים רונן מ/ז 056236284 , בתאריך 6-8/8/09 ביליתי חופשה קצרה בטורקיה במלון "קווין אליזבט" אשר מוגדר ע"י חברת צבר כמלון חמישה כוכבים DLX הכול כלול. נסעתי עם בת זוגתי לחופשה קצרה , אני מרבה לנסוע לחופשות קצרות בטורקיה.
ברצוני להתלונן על רמת שרות נמוכה ביותר !!! (לא ניתן להגדיר את המלון 4 כוכבים.בכל השהות שלנו לא היה שרות חדרים , נקיון, החלפת מגבות,סידור/החלפת מצעים, מיני בר ועוד.למרות בקשותי מול הלובי לטפל בנושא נאמר כל הזמן עוד מספר דקות אבל אף אחד לא הגיע ולא טיפל.מיותר לציין שהמחיר ששילמתי לשיא העונה מול חוסר השרות במלון גרם לי להנות הרבה הרבה פחות.כתבתי תלונה לחברת צבר ובתחילה נאמר לי שלא קיבלו את פנייתי למרות ששלחתי מספר פעמים , לבסוף התחילה לטפל בתלונתי עובדת בשם נתי והבטיחה טיפול עד 7 שבועות.מאז למרות פניותי החברה (צבר) מתעלמים לחלוטין מהפניות שלי.
הנושא לא מטופל כלל ואף זילזול מוחלט בלקוח.
בברכה.
רונן
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כלשהוא, התיחסות רצינית לבעיה פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה