פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיית טיסה שגרמה להפסד ארוחה שתמורתה שולמה מראש. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 6-9.10.05 טסנו לסוף שבוע ברודוס במלון Olympic Palace במסגרת דיל ע"ב חצי פנסיון שרכשנו מכם לזוג הורים ו- 2 ילדים.

כאשר ביצענו את ההזמנה ביום 11.9.05 נמסרו לנו שעות הטיסה הבאות:
מת"א לרודוס ביום 6.10.05 המראה בשעה 12:05
מרודוס לת"א ביום 9.10.05 המראה בשעה 14:30
שעות הטיסות הללו מופיעות גם ע"ג טופס הזמנה וכרטיסי הטיסה.

ביום ד' ה- 28.9.05 התקשרתם אלינו להודיע כי שעת ההמראה לרודוס נדחית לשעה 19:30. בנוסף לעגמת הנפש בגין חצי יום טיול שנשלל מאיתנו היה ברור לנו כי לא נספיק להגיע לארוחת הערב ביום ה'. היות והדיל שרכשנו היה ל- 3 לילות על בסיס חצי פנסיון (דהיינו כולל 3 ארוחות ערב ו-3 ארוחות בוקר) ביקשנו לפחות החזר בגין ארוחת ערב שלא נקבל, או לחילופין ארוחת צהריים באחד הימים בהם נשהה במלון. יפעת הסוכנת שביצעה את ההזמנה חזרה אלינו עם תשובה שלילית לשתי האופציות שהעלינו.

ביום הטיסה במהלך ההסעה למלון הופתענו ושמחנו לשמוע מהמלווה הישראלי, מוטי, שהיות והטיסה נדחתה נקבל ארוחת צהריים באחד מימי השהיה במלון. שימחתנו לא ערכה זמן רב היות וכאשר שאלנו באותו ערב בקבלה מתי נוכל ליהנות מארוחת הצהריים המובטחת נאמר לנו כי אינם יודעים על מה מדובר וכי לא מגיעה לנו ארוחת צהריים חליפית.

היות וההודעה על שינוי שעת ההמראה ניתנה יותר משבוע לפני המועד, אין לנו ספק שהסיטונאי הודיע למלון כי קבוצה שלמה של תיירים לא תגיע לארוחת הערב ולא שילם למלון עבור אותה ארוחת ערב. גם ההודעה של מוטי המלווה לגבי ארוחת צהריים חליפית מאשרת כי הסיטונאי תיאם את הנושא עם המלונות. לא ברור לנו מדוע אנו נדרשנו לשלם עבור אותה ארוחת ערב שלא קיבלנו.

בערב ההגעה, חלף ארוחת הערב שלא קיבלנו במלון, סעדנו במסעדה עממית סמוכה למלון ושילמנו 52 יורו (ל- 4 אנשים). נראה לנו כי המינימום אותו אתם אמורים לעשות הוא להשיב לנו את עלות הארוחה הזו.

לסיום, נבקשכם להימנע מהתשובה הסטנדרטית והמזלזלת לפיה חתמנו בטופס ההזמנה על סעיפים לפיהם אינכם אחראים לנזק שיגרם לנו בגין שינויים. נבקש להדגיש כי מדובר בהסכם אחיד עם סעיפים מקפחים שלא היה ביכולתנו לשנות, וכן כי ברור שלא מדובר בדחייה פתאומית של הטיסה שלא אפשרה לסיטונאי להיערך בהתאם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בסך 52 יורו כמפורט בתיאור הבעיה פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
אלי דסה מנהל תיירות יו שם ותפקיד:
צבר משמשת כסוכנות נסיעות ואינה אחראית על שינויים שנעשו על ידי חברות התעופה וספקי השירות ולכן אין לנו אלה לסמוך על ידם של הספקים בחו"ל בנושא התשובה שניתנה לכם על ידי יפעת תגובה:
כמחווה של רצון טוב צבר תחזיר לכם את עלות הארוחה למרות שאין לנו אחריות ישירה או עקיפה לנושא איחור הטיסה והארוחות בבית המלון שהם באחריות חברת התעופה וספקי השירות בחו"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה