פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות מצד הנציגה הטלפונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברה להזמין נופש לאנטליה לתאריך 20.10 הבחורה שענתה לטלפון (נטלי) נתנה לי פרטים ובהם אמרה שהטיסה לארץ חזרה ב03:30 בצהרים כאשר שלחה לי את הפקס שאני יחתום אליו היה רשום שעת טיסה חזרה 23:59 ולי זה היה נראה כמו 03:59 הכתב לא היה לי ברור . שלחתי לה את הפקס ואח"כ שאלתי אותה בטלפון
על השעה 03:59 בצהרים והיא פתאום אמרה שהשעה היא בכלל 23:59 והטיסה של 03:30 בוטלה אמרתי לה שאני לא מוכנה בשום אופן לחזור בשתיים עשרה בלילה יש לי תינוק בן חודשיים ושתבטל את העסקה אז נמסר לי ממנה שהם יחיבו אותי על העסקה אם הטיסה או המלון בחו"ל לא ימכרו .היא בצעה את העסקה עוד לפני ששלחתי לה את הפקס חתום אני מבקשת שיבדקו את השעה שבה קיבלו את הפקס שאני שלחתי ואת השעה שהיא בצעה את ההזמנה שבוצעה לפני החתימה שלי על הפקס
בלית ברירה יום לפני הטיסה התקשרתי אל חברת צבר והם הודיעו לי שהנופש שלי לא נמכר ונאלצתי לצאת לנופש מדובר ב800$ עסקה שבצעתי בתשלומים
לא יכולתי להרשות לעצמי לשלם על נופש בלי לצאת אליו זה היה נראה לי לא נורמלי מן הראוי שכמו שהתקשרה להודיעה לי בהתחלה על שינוי במחיר היא היתה צריכה להודיע לי על שינויי השעה התארגתי אם שמירה על הילדים לעוד לילה ביקשתי מנטלי שישלחו פקס למלון ויבקשו לתת לי לישאר עד הערב ללא תוספת תשלום והיא אמרה שהם ישלחו ומקרה הכי גרוע אני יצטרך לשלם 20$ .היחס של החברה היה מחפיר אם לא היו מוכנים לקחת אחריות על הטעות שלהם. הם הרסו לי את כל ערב החג יצאתי לנופש בקפיה לא היתה לי ברירה
אין לי עודף כסף . בנופש לא קיבלו שום פקס בקשר לישאר יותר שעות הפינוי היה ב12:00 של החדר והטיסה ב24:00 בלילה המלון דרש 75$ ונאלצתי לשלם בלית ברירה (ולא 20$ כמו שנאמר לי מנטלי) בסוף בכלל דחו את הטיסה ל2:00 בלילה אבקש להעביר פניה זהו לאחד המנהלים של החברה ולא לאחראים של המשמרת שם בשרות לקוחות שיקליטו את כל השיחות טלפון שלהם
כמו שעושים בחברות ביטוח שידאגו להעסיק אנשים אמינים ולא כאלה שדואגים רק לאחוזים שהם מקבלים .והכי גרוע שהגעתי לנופש ופגשתי שם המון ישראלים והתברר ששילמתי יותר כסף מכולם.
כספי סוג הנזק :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
אלי דסה - מנהל תיירות שם ותפקיד:
בעת ביצוע ההזמנה נמסר ללקוחה שעת הטיסה הרלוונטית לביצוע ההזמנה ובמקביל הוסבר לה שמדובר בטיסות שכר ושעת הטיסה יכולה להשתנות. הלקוחה חתמה על טופס אישור עסקה שבו מצויין במפורש: "הטיסות הינן טיסות שכרולפיכך פרטיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות לרבות מבחינת מועדיהן ..."
לגבי עזיבה מאוחרת של המלון נשלחה בקשה אולם ההחלטה בנדון היא של בית המלון בלבד ותלויה בתפוסת החדרים.
תגובה:
אני מצר שנגרמה עוגמת נפש אולם צבר המשמשת כסוכנת נסיעות אינה משפיעה על שעות הטיסה ועל פינוי החדרים מבית המלון. כמחווה של רצון טוב אשמח להעניק לכם 5% הנחה על ההזמנה הבאה בחבילת נופש לחו"ל או בהזמנת בית מלון בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה